Pàgina personal d'Albert Vicedo
Albert Vicedo

GAUDÍ Web dedicada a Antoni Gaudí, en motiu del seu 150è aniversari. Projecte de treball del curs telemàtic d72: Disseny i creació de pàgines web. Maig de 2002

LA PRIMAVERA Pàgina web amb breus al·lusions a la primavera Exercici curs telemàtic d72. Maig de 2002

LLEONES I LLEONS Pàgina web amb una breu informació sobre aquests animals Exercici curs telemàtic d72. Maig de 2002

PÀGINA WEB del CEIP JOAN MIRÓ de BADALONA Projecte de treball del curs telemàtic d92: Disseny i creació de pàgines web (2). Maig de 2003.

TALLER DE DIBUIXOS "MIRONIANS" Activitat flash per a alumnat de C.S. Projecte de treball del curs telemàtic d99: Animació i disseny amb Flash. Abril de 2004.

VIATGE PEL SISTEMA SOLAR WebQuest per a alumnat de cicle superior Projecte de treball del curs telemàtic d109: Creació d'aplicacions a Internet:WQ. Març de 2005.

TALLER DE FOTOGRAFIA DIGITAL Activitat PFZ BDN, oct-nov. 2006

TALLER Socials i TIC a secundària Activitat PFZ BDN, gen-febrer 2008