fase  1   2   3 avaluació: programat / realitzat / no realitzat / pendent / act de millora / correctores valoració
  objectius / àrees setembre octubre novembre desembre gener febrer març abril maig juny
1 gestió  
 
     
  exposició material penjar material rebut a l'aula  
 
  enviaments
fer paquets i anar a correus
 
 
  compres compra de material: cartolines, paper, pintures, diskets, videos, roba, rodets  
 
 
  mobilitat   reserva de bittlets pel juny
    compra dels bitllets i reserves
 
  factures  
repàs de factures i liquidació amb el secretari
     
  reunions a l'IES   reunions informatives amb el director  
   
   
reunions amb l'equip de nivell
2 contingut        
 
crèdits variables
elaboració materials cv TIC Neighbours         creació material cv Home Sweet Home  [1]  
  web Comenius   creació web Comenius   publicació a la web materials cv LIE     publicació a la web resultats qüest i cv
  reunions coord / soci revisió amb els socis el material elaborat a través d' e-mails      
  reunions ofieurop   jornades Comenius     delegació territorial   reunió a Alemanya  
  informes i formularis  
 
     [2]  
3 d'intervenció          
 
presentació socis
       
 
anglès, geografia
cv TIC Neighbours    [3]      
  anglès, català   lectura comprensiva pòsters rebuts      
    article sobre els alemanys (cat/ang)  [4]    
 
 
realització pòsters i carta      
         
  setmana alem/austr
 
       
  anglès  
cv TIC Learning in Europe
 [5]  
  anglès
 
    país i cuina: llibre receptes  [6]  
  com celebrem les festes
   
  totes le matèries
la Castanyada[7]    
  castellà refrans i frases fetes  [8]    
  anglès / VIP  
postals[9]
   
  anglès / català  
cançó: Santa Nit
 [10]  
  activitats d'aprenentatge
 
  mates
concurs matemàtic  [11]  
  anglès
obra de teatre (video)
 
  1rs contactes entre alumnes
 
  anglès
rebuda de postals i e-mails; resposta
 [12]   seguir amb la comunicació ( cartes i e-mails)  [13]
  investigació i documentació
 
  anglès / català / castellà / ciències / socials
qüestionaris:lectura i redacció
   [14]  
resultats questionaris
 [15]  
  anglès  
lectura comprensiva pòsters rebuts
 [16]      
  català / castellà
article sobre l'adolescencia
 [17]

[1]
estudi de les cases i la rutina diaria [alumnes cv]
*disseny de la organització típica de les cases aquí i de la rutina diaria i enviar-la als socis
[2]
redacció de l'informe de progrés i de l'autoevaluació.
redacció dels formularis de redacció.
[3]
Aprendre la situació geogràfica, capitals, llengua, bandera, himne, símbols; noms pròpis, aspecte físic.
*ser capaç d'omplir un text amb la informació apresa.
[4]
lectura comprensiva dels pòsters rebuts [tots els alumnes]
*questionari sobre els pòsters
redacció d'un text en català i anglès que reculli la informació rebuda per a la revista del 1r trimestre
[alumnes del cv de revista]
*tria del millor text i publicació
[5]
realització de pòsters i carta de presentació amb els temes: your town, your class, you & your school [tots els alumnes]
*ser capaç d'escriure un petit text en anglès amb una correció acceptable
[6]
utilització del e-mail com a mitjà de comunicació.
Aprendre a fer servir un redactor simple de pàgines web i d'un programa de creació de pàgines web. [alumnes del cv]
* realització de dues pàgines web amb els següents temes: Food around Europe, Granollers: a town to live in, Germany: a country, Austria: a country, A day in our life, Us and our school, Local celebrations.
[7]
lectura del llibre de cuina rebut i comparació amb el que mengem nosaltres.
* elaboració d'un llibret de receptes
[8]
gimcana pel casc antic de Granollers relacionada amb els actes que caracteritzen la celebració de la Castanyada i Tots Sants.
Reportatge fotogràfic de l'activitat.
[tots els alumnes]
*elaboració d'un dossier amb les fotos acompanyades d'una narració del fet a la gimcana.
[9]
realització d'un poster amb frases fetes i refranys relacionades amb la tardor i la Castanyada [cv Refranes]
* cada alumne col.labora amb un refrany i/o frase feta i en fa una il.lustració.
[10]
realitzaió de dues postals amb les diferents tècniques apreses fins al moment a l'assignatura de VIP. [tots els alumnes]
lleguir i escriure un poema per a les postals a partir de la paraula Christmas. [tots els alumnes]
*tenir les postals apunt pel 20 de desembre
[11]
cantar en anglès Holy Night i fer-ne la traducció al català.
Escoltar la grabació enviada i lleguir la mateixa cançó en alemany. [tots els alumnes]
*cantar la cançó de memòria i fer un test de 10 paraules en anglès / català / alemany.
[12]
participació en el concurs matemàtic organitzat pel departament de matemàtiques.
[13]
rebuda de postals i d'e-mails [tots els alumnes]
*resposta als e-mails i a les postals.
[14]
establir llaços d'amistat entre els alumnes de les tres escoles
[15]
lectura i resposta als questionaris que ens han enviat sobre que fan com adolencents. [mon 3 i 4]
redacció de questionaris sobre: jocs, menjar, escola (organització), menjar, el temps, fauna/flora, medi ambient, vacances, horaris laborals, ús de les TIC.
[tots els alumnes]
[16]
rebuda de les respostes als qüestionaris i tabulació dels resultats en graelles i explicació dels resultats. [tots els alumnes]
comparació dels resultats dels altres dos països i amb el nostre.
[tots els alumnes]
*redacció d'un resum dels resultats de l'estudi comparatiu a la revista del 3r trimestre.
[17]
lectura comprensiva dels pòsters rebuts sobre l'adolescencia, Hoym i Frose. [mon 3 i 4]
presa de notes.
[mon 3 i 4]
[18]
redactar un article per a la revista (2n trimestre) sobre la nova informació rebuda sobre els alemanys. [mon 3 i 4]