fase |
1 2 3 |
avaluació:
programat / realitzat / no
realitzat / pendent / act de
millora / correctores |
|
|
|
valoració |
|
|
|
|
objectius / àrees |
setembre |
octubre |
novembre |
desembre |
gener |
febrer |
març |
abril |
maig |
juny |
|
1 |
gestió |
|
|
|
|
|
|
|
exposició material |
penjar material rebut a
l'aula |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enviaments |
fer
paquets i anar a correus |
|
|
|
|
|
|
compres |
compra de material:
cartolines, paper, pintures, diskets, videos,
roba, rodets |
|
|
|
|
|
mobilitat |
|
reserva de bittlets pel juny |
|
|
|
|
compra dels bitllets i reserves |
|
|
|
|
|
factures |
|
repàs
de factures i liquidació amb el secretari |
|
|
|
|
|
|
|
reunions a l'IES |
|
reunions informatives amb
el director |
|
|
|
|
|
|
|
reunions
amb l'equip de nivell |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
contingut |
|
|
|
|
|
|
|
elaboració materials cv
TIC Neighbours |
|
|
|
|
creació material cv Home Sweet Home |
[1] |
|
|
|
web Comenius |
|
creació web Comenius |
|
publicació a la web
materials cv LIE |
|
|
publicació a la web resultats qüest i cv |
|
|
reunions coord / soci |
revisió amb els socis el
material elaborat a través d' e-mails |
|
|
|
|
|
reunions ofieurop |
|
jornades Comenius |
|
|
delegació territorial |
|
reunió a Alemanya |
|
|
|
informes i formularis |
|
|
|
|
[2] |
|
|
3 |
d'intervenció |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cv TIC Neighbours |
|
[3] |
|
|
|
|
|
anglès, català |
|
lectura comprensiva
pòsters rebuts |
|
|
|
|
|
|
article sobre els
alemanys (cat/ang) |
[4] |
|
|
|
|
|
realització pòsters i
carta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
setmana alem/austr |
|
|
|
|
|
|
|
anglès |
|
cv
TIC Learning in Europe |
|
[5] |
|
|
|
anglès |
|
|
|
país i cuina: llibre receptes |
[6] |
|
|
|
com celebrem les festes |
|
|
|
|
|
|
|
totes le matèries |
|
|
la Castanyada[7] |
|
|
|
|
|
castellà |
|
refrans i frases fetes |
[8] |
|
|
|
|
|
anglès / VIP |
|
|
|
|
|
|
|
|
anglès / català |
|
|
|
[10] |
|
|
|
|
activitats d'aprenentatge |
|
|
|
|
mates |
|
concurs matemàtic |
[11] |
|
|
|
anglès |
|
|
|
|
|
1rs contactes entre alumnes |
|
|
|
|
|
anglès |
|
rebuda
de postals i e-mails; resposta |
|
[12] |
|
seguir amb la comunicació
( cartes i e-mails) |
[13] |
|
|
investigació i documentació |
|
|
|
|
|
anglès / català / castellà / ciències / socials |
|
qüestionaris:lectura
i redacció |
|
|
[14] |
|
|
[15] |
|
|
|
anglès |
|
|
lectura
comprensiva pòsters rebuts |
|
[16] |
|
|
|
|
|
català / castellà |
|
|
article
sobre l'adolescencia |
|
[17] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|