Comenius 1 recolza les associacions transnacionals entre centres escolars.

Cada centre realitza un projecte de cooperació transnacional en el marc del "Plà Comenius" de cada centre associat al projecte.

Comenius 1.1.

Projectes escolars Comenius .... Els projectes han d'estar integrats a les activitats habituals del centre, formar part del programa dels alumnes que hi participin, integrar diferents grups escolars i tenir el major impacte possible al centre escolar.
Es convenient que tots els alumnes participin en totes les fases del projecte i que, també, hi participin professors de diferents disciplines.
El projecte es pot centrar en qualsevol qüestió que es consideri interessant i important. Més informació...

Projecte 2001 / 2002

Projecte 2002 / 2003

Projecte 2003 / 2004