CLICA PER VEURE EL PROCÉS

Durant el curs 07-08 els alumnes de 6è de primària del CEIP Ferran Agulló han elaborat un retallable personalitzat pels alumnes de P-3.

Cadascun ha triat un nen o nena i li confeccionat el seu model exclusiu. Per uns instants, s'han convertit en experts dissenyadors de moda i realitzat creacions dignes de figurar en les més famoses passarel·les del món.

Aquesta activitat ha estat presentada i compartida a l’intercanvi d'experiències, organitzat pel CRP de la zona, i en el que han participat els Centres Educatius d'Educació Infantil i Primària de Molins de Rei i St. Feliu de Llobregat.

A continuació, us oferim els materials que hem fet servir per portar a terme l'experiència, així com, una presentació on podreu veure el procés de creació dels retallables.

INSTRUCCIONS

Clica Veure per veure l’arxiu.

Clica Imprimir per imprimir l’arxiu.

Eliminar el fons d'una imatge
Fem un retallable
Plantilla nen