DAVID RIOS

Aquest any han vingut molts professors/res nous a l’institut, i un d’ells ha estat en David Rios, que a part de ser professor d'Educació Física també és tutor de 4t C. Ens ha fet gràcia fer-li la entrevista, perquè aparenta ser seriós però és molt enrotllat i simpàtic.

Hola, bon dia!

• Per què has decidit venir aquest institut?

En realitat no ha estat una decisió meva del tot, sinó que hi havia vàries opcions i m’ha tocat aquesta!

• A quin institut estaves abans de venir aquest?

Estava treballant a Canovellas.

• Com t’has sentit aquesta primera setmana de professor?

La veritat és que molt bé, l’institut està molt bé els alumnes també i els companys de feina s’han portat genial.

• Quines coses positives i negatives trobes en aquesta feina?

Positives quasi totes, i negatives, que a vegades s’ha de tenir molta paciència i no tots els dies ho aconsegueixes. I que m’agradaria una mica més de respecte, perquè jo respecto molt i m’agradaria que em respectessin més.

• Trobes que serà un bon any per a tu?

La veritat és que sí, no en tenia ni idea de com venir a Hostalric, perquè no coneixia a ningú d’aquí a Hostalric i tal i com és l’ambient serà un bon any.

• Quants anys portes treballant de professor de gimnàstica?

Porto deu anys a l’escola privada i sis a l’escola pública, per tant setze anys.

• Sinó haguessis estat professor de gimnàstica, que t’hagués agradat ser?

M’hagués encantat ser veterinari i després durant un temps ja vaig ser esportista d’èlit.

• Has estudiat alguna altra carrera?

No, vaig començar fisioteràpia, però per problemes de temps no he pogut acabar-ho.

• Practiques algun tipus d’esport ara mateix? Quin?

Sí . . . tennis, bàsquet, surf, vaig a córrer i a tot el que hem pugui apuntar.

• I de petit, havies practicat algun esport?

Sí, molt. Vaig començar amb futbol i després em va agradar molt el bàsquet, i ja tota la vida entrenant seriosament al bàsquet.

• Quants anys tens?

No me’n recordo! Je je! A veure...espera...crec que me’n falta un per arribar als quaranta.

• On vius? Com et desplaces per arribar a l’IES?

Fa tres anys que visc a Lloret de Mar. Vinc amb cotxe o amb moto.

• Tens parella o estàs casat?

Tinc parella, però el que passa és que no és la meva dona, perquè estic separat.

• T’has fixat amb alguna professora? Alguna és del teu estil?

mmm....sí, i amb vàries. Però n’hi ha una que tela.....ja ja ( quina serà?, professores vigileu!! )

• Tens algun fill/a, o t’agradaria tenir-ne?

Sí, tinc un fill de dotze anys.

• Quina és la teva noia ideal?

Mare de Déu...Això ja és molt complicat!! Ehmm....que sigui...o que es pugui considerar normal, entre cometes... Però que sigui alegre, sincera..... és que no tinc una noia ideal!!

• Creus que et podries enamorar durant aquest curs?

I tant...i no només aquest curs, sinó demà, l’any que ve....sempre!

-Ens podries explicar alguna anècdota que t’hagi passat a classe?

Anècdota positiva: Que durant un curs els meus alumnes em van regalar una bicicleta, i em va fer molta il·lusió!!

Anècdota negativa: Que vam fer una excursió a esquiar durant cinc dies, i en una nit una alumne es va emborratxar, perquè els cambrers de la casa on estaven, els donaven alcohol als alumnes, ja que aparentaven una altre edat.

I també unes amenaces per part d’uns alumnes.

• I sobre la teva vida personal?

Sobre la meva vida personal, que.....no m’agrada explicar coses, però.....ara mateix estic molt feliç.

Moltes gràcies David Rios, ens ha encantat passar aquesta estona amb tu. Esperem que tu també t’ho hagis passat bé. Ens veiem a classe!!

aRI i maRIa