Ja arriben les festes de Nadal! La fred, les notes del primer trimestre, les vacances de Nadal, les reunions familiars, les sortides amb els amics, les festes tradicionals . . .

I com no! Arriba una nova edició de l'I és clar!, la número 34.

Aquesta revista ha estat realitzada per onze alumnes de 4t d'ESO:

• Nina Coll, Marina Monroy, Miriam Hidalgo, Yaiza Rodríguez – 4t A
  • Ariadna Molina, Gemma Juanhuix, Maria Torrent – 4t B
  • Miriam Heras, Rosaura Baños, Dani Juan, Pere Salamó - 4t C

Què us podem explicar de la revista?. . . doncs RES! L'haureu de llegir!

Però segur que hi trobareu algun article que us pugui interessar, o potser tots . . . l'editorial, les notícies de l'IES, les sortides del centre d'aquest primer trimestre, la setmana de la ciència i la tecnologia, els esports, la música, el cinema, la literatura, aportacions interessants, l'enquesta, les entrevistes, les dedicatòries, les nostres aportacions,. . .i fotos, fotos i més fotos.

Com veieu una feinada pels alumnes que realitzem aquest crèdit variable de 4t d'ESO. Segur que us encantarà! Nosaltres hi hem posat tots els esforços i imaginació possibles per tal de realitzar aquesta tasca.

Esperem de tot cor que us agradi !

Ah! . . . Per cert . . .Moltes felicitats per a tots els que ho han aprovat tot, i als que no, ànims i esforç que si es vol, es pot.

I només ens queda desitjar un BON NADAL i que gaudiu d’aquests dies inoblidables =D!!

A llegir! Fins la propera!

ALUMNES DE LA REVISTA 34