HISTÒRIA DE LA FILOSOFIA

AVALUACIÓ

Farem les següents proves al llarg del curs:

Hª DE LA FILOSOFIA

TEST 1

7 X
10 X

TEST 2

DATA TRIMESTRALS
Comentari de text PLATÓ (voluntari)
30 XI
TEST 3
18 I
16 I
18 I
TEST 4
DATA TRIMESTRALS

Comentari de DESCARTES / LOCKE (voluntari)

15. III
TEST 5
29 III

Comentari HUME / KANT / MILL (voluntari)

20 IV

TEST 6

RECUPERACIONS

Setmanes de recuperacions

RECUPERACIÓ EN LA FASE ORDINÀRIA

Si la qualificació d'un trimestre no arriba a 4 punts de mitja, caldrà presentar-se a un examen de recuperació amb preguntes de resposta múltiple (test):

LA QUALIFICACIÓ OBTINGUDA EN AQUESTA PROVA PODRÀ SER ENTRE 0 I 10 PUNTS, I FARÀ MITJA AMB LES DELS ALTRES DOS TRIMESTRES

Si cal recuperar el curs sencer es pot optar per una de les següents possibilitats:

1. Examen amb preguntes de resposta múltiple sobe el curs sencer.
  2. Examen de comentari de text com els de selectivitat (amb 2 autors diferents, dels quals cal escollir-ne un).

COM MILLORAR LA QUALIFICACIÓ FINAL EN LA FASE ORDINÀRIA

Si el curs ja està aprovat abans de la setmana de recuperacions, hom pot aspirar a millorar la qualificació presentant-se a un examen d'un trimestre concret (exactament el mateix que hauran de respondre els alumnes que es presentin a la recuperació). Aleshores recalcularem la nota final amb el resultat d'aquest examen.

També es pot optar a fer un examen com els de selectivitat (amb 2 autors diferents, dels quals cal escollir-ne un). La qualificació obtinguda en aquesta prova farà mitja amb la qualificació del curs. Si l'alumne ha obtingut una qualificació final igual o superior a 8,5 punts, la qualificació final serà directament l'obtinguda a la prova, sense fer mitja amb la nota de curs.

En cap cas la qualificació podrà ser menor a la ja obtinguda al llarg del curs.

RECUPERACIÓ EN LA FASE EXTRAORDINÀRIA

Es pot optar per una de les següents possibilitats:

1. Examen amb preguntes de resposta múltiple sobe el curs sencer.

CRITERIS D'AVALUACIÓ