- Liana Garasyna i Olenka Chauilco
|
Què mengem per esmorzar?
¿Qué comemos para desayunar?
What we eat to have breakfast? |
Què mengem per esmorzar? |
|
Projecte de recerca dut a terme per :Liana Garasyna, Olenka Chauilco i Crsitian Velázques (Primer ESO A. curs 2008-9) |
Motiu del treball, planteig del problema: |
|
Procés de treball |
|
Hipòtesi |
|
Experimentació / Treball de camp |
|
Conclusions |
|
|
- Pedro Ventura, Daniel Rojas i Daniel Solves
|
Hi ha papallones a Barcelona
¿Hay mariposas en Barcelona?
There are butterflies in Barcelona? |
Hi ha papallones a Barcelona? |
|
Projecte de recerca dut a terme per :Pedro Ventura, Daniel Rojas i Daniel Solves . (Primer ESO A. curs 2008-9) |
Motiu del treball, planteig del problema: |
|
Procés de treball |
|
Hipòtesi |
|
Experimentació / Treball de camp |
|
Conclusions |
|
tornar inici |
- Yeli Amaranto, Brian Ximénez i Fernando Grima
|
Quan creixem més?
¿Cuándo crecemos más?
When we grow more? |
Quan creixem més? |
 |
Projecte de recerca dut a terme per Yeli Amartanto, Brian Ximénez i Fernando Grima : . (Primer ESO A i B . curs 2008-9) |
Motiu del treball, planteig del problema: |
|
Procés de treball |
|
Hipòtesi |
|
Experimentació / Treball de camp |
|
Conclusions |
|
|
- Joana Albalat, Lara Melendres i Alessandra Gaspari
|
Com contamimen ?
¿De qué modo contaminamos?
How we contaminated? |
Com contaminem? |
|
Projecte de recerca dut a terme per Joana ASlbalat, Lara Melendres i Alessandra Gaspari. (Primer ESO A i B . curs 2008-9) |
Motiu del treball, planteig del problema: |
|
Procés de treball |
|
Hipòtesi |
|
Experimentació / Treball de camp |
|
Conclusions |
|
|
- Edgar Aragall i Marc Morado
|
D'on venen els peixos que mengem?
¿De dónde son los peces que comemos?
FFrom where the fish are original that we eat? |
D'on venen els peixos que mengem? |
|
Projecte de recerca dut a terme per Edgar Aragall i Marc Morado . (Primer ESO A. curs 2008-9) |
Motiu del treball, planteig del problema: |
|
Procés de treball |
|
Hipòtesi |
|
Experimentació / Treball de camp |
|
Conclusions |
|
|
- Desiree Lujan i Laia Fernández
|
La despesa d’aigua a l’escola, a casa
El gasto de agua en casa , en el colegio ...
The cost of water in the school and house |
Estudi sobre la despesa d'aigua |
|
Projecte de recerca dut a terme per :Laia Fernández i Desirée Lujan . (Primer ESO B. curs 2008-9) |
Motiu del treball, planteig del problema: |
|
Procés de treball |
|
Hipòtesi |
|
Experimentació / Treball de camp |
|
Conclusions |
|
|
- Carla Peña i Cristian Fernández
|
Com es formen les càries a les dents? Per què és bo rentar-se-les
¿Cómo se forman las caries?
How they form and are avoided the decays? |
Com es formen les càries? |
|
Projecte de recerca dut a terme per :Carla Peña, Andrea Fondevila i Cristian fernández . (Primer ESO B. curs 2008-9) |
Motiu del treball, planteig del problema: |
|
Procés de treball |
|
Hipòtesi |
|
Experimentació / Treball de camp |
|
Conclusions |
|
|
- Andrea Martínez i Paula Pancorbo
|
El pes de la motxilla.
El peso de la mochila
Whichever weight a knapsack of a student? |
El pes de la motxilla |
|
Projecte de recerca dut a terme per :Andrea Martínez i Paula Pancorbo. (Primer ESO B. curs 2008-9) |
Motiu del treball, planteig del problema: |
|
Procés de treball |
|
Hipòtesi |
|
Experimentació / Treball de camp |
|
Conclusions |
|
|
- Sònia Riba, Mònica Quesada i Maria Zamora
|
Quins animals tenim a casa?
¿Qué animales tenemos en casa?
What animals have we in house? |
Quins animals tenim a casa? |
|
Projecte de recerca dut a terme per : Mònica Quesada, Sônia Riba i Maria Zamora. (Primer ESO A i B. curs 2008-9) |
Motiu del treball, planteig del problema: |
|
Procés de treball |
|
Hipòtesi |
|
Experimentació / Treball de camp |
|
Conclusions |
|
tornar inici
|
- Karin Rivadeneyra i Paulette Salvatierra
|
Com es formen i s'eviten les càries?
¿Cómo se forman y se evitan las caries
?
How they form and are avoided the decays? |
Com es formen les càries? |
|
Projecte de recerca dut a terme per :Carla Peña, Andrea Fondevila i Cristian fernández . (Primer ESO B. curs 2008-9) |
Motiu del treball, planteig del problema: |
|
Procés de treball |
|
Hipòtesi |
|
Experimentació / Treball de camp |
|
Conclusions |
|
|
- Sergi Blanco i Raul de Amorin
|
De què depèn el nostre ritme de batecs del cor?
¿De qué depende nuestro ritmo cardíaco?
On what the heart rate of our heart depends? |
De què depen el nostre ritme cardíac? |
|
Projecte de recerca dut a terme per Sergi Blanco i Raul de ASmorín . (Primer ESO A. curs 2008-9) |
Motiu del treball, planteig del problema: |
|
Procés de treball |
|
Hipòtesi |
|
Experimentació / Treball de camp |
|
Conclusions |
|
|
- Sheila Heredia, Judith Canadell, Paula Martin
|
El pes de la motxilla.
El peso de la mochila
Whichever weight a knapsack of a student? |
El pes de la motxilla |
|
Projecte de recerca dut a terme per Sheila Heredia, Judit Canadell i Cristian Fernández (Primer ESO B. curs 2008-9) |
Motiu del treball, planteig del problema: |
|
Procés de treball |
|
Hipòtesi |
|
Experimentació / Treball de camp |
|
Conclusions |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|