Projectes de recerca:
Primer d'ESO, curs 2008-9
Equips de treball
 
membres del grup
tema del treball
 
  • Lorena Guzman, Elisabet Ilyanova
 
  • Pedro Ventura, Danny Rojas i Daniel Solves
 
  • Juan Franco i David Pedragosa
 
  • Sergi Blanco i Raul de Amorin
  • Liana Garasyna, Cristian Velàzques i Olenka Chauilco
  • Yeli Amaranto, Brian Ximénez i Fernando Grima
  • Joana Albalat, Lara Melendres i Alessandra Gaspari
  • Edgar Aragall i Marc Morado
  • Desiree Lujan i Laia Fernández
  • Carla Peña, Andrea Fontdevila i Cristian Fernández
  • Andrea Martínez i Paula Pancorbo
  • El pes de la motxilla.
    Quan pesa la motxilla d’un alumne?

    Whichever weight a knapsack of a student? It can produce some negative indirect effect? How it is possible to be avoided?

  • Sònia Riba, Mònica Quesada i Maria Zamora
  • Karin Rivadeneyra, Paulette Salvatierra i Lara Meledres
  • Sheila Heredia, Judith Canadell, Paula Martin
     
     
     
     
5
6
7
  • Liana Garasyna i Olenka Chauilco
Què mengem per esmorzar?
¿Qué comemos para desayunar?
What we eat to have breakfast?
Què mengem per esmorzar?
Projecte de recerca dut a terme per :Liana Garasyna, Olenka Chauilco i Crsitian Velázques (Primer ESO A. curs 2008-9)
Motiu del treball, planteig del problema:  
Procés de treball  
Hipòtesi  
Experimentació / Treball de camp  
Conclusions  
Abstract:
tornar inici
  • Pedro Ventura, Daniel Rojas i Daniel Solves
Hi ha papallones a Barcelona
¿Hay mariposas en Barcelona?
There are butterflies in Barcelona?
Hi ha papallones a Barcelona?
Projecte de recerca dut a terme per :Pedro Ventura, Daniel Rojas i Daniel Solves . (Primer ESO A. curs 2008-9)
Motiu del treball, planteig del problema:  
Procés de treball  
Hipòtesi  
Experimentació / Treball de camp  
Conclusions  
Abstract:

tornar inici

  • Yeli Amaranto, Brian Ximénez i Fernando Grima
Quan creixem més?
¿Cuándo crecemos más?
When we grow more?
Quan creixem més?
Projecte de recerca dut a terme per Yeli Amartanto, Brian Ximénez i Fernando Grima : . (Primer ESO A i B . curs 2008-9)
Motiu del treball, planteig del problema:  
Procés de treball  
Hipòtesi  
Experimentació / Treball de camp  
Conclusions  
Abstract:
tornar inic
  • Joana Albalat, Lara Melendres i Alessandra Gaspari
Com contamimen ?
¿De qué modo contaminamos?
How we contaminated?
Com contaminem?
Projecte de recerca dut a terme per Joana ASlbalat, Lara Melendres i Alessandra Gaspari. (Primer ESO A i B . curs 2008-9)
Motiu del treball, planteig del problema:  
Procés de treball  
Hipòtesi  
Experimentació / Treball de camp  
Conclusions  
Abstract:
tornar inic
  • Edgar Aragall i Marc Morado
D'on venen els peixos que mengem?
¿De dónde son los peces que comemos?
FFrom where the fish are original that we eat?
D'on venen els peixos que mengem?
Projecte de recerca dut a terme per Edgar Aragall i Marc Morado . (Primer ESO A. curs 2008-9)
Motiu del treball, planteig del problema:  
Procés de treball  
Hipòtesi  
Experimentació / Treball de camp  
Conclusions  
Abstract:
tornar inic
  • Desiree Lujan i Laia Fernández
La despesa d’aigua a l’escola, a casa
El gasto de agua en casa , en el colegio ...
The cost of water in the school and house
Estudi sobre la despesa d'aigua
Projecte de recerca dut a terme per :Laia Fernández i Desirée Lujan . (Primer ESO B. curs 2008-9)
Motiu del treball, planteig del problema:  
Procés de treball  
Hipòtesi  
Experimentació / Treball de camp  
Conclusions  
Abstract:
tornar inici
  • Carla Peña i Cristian Fernández
Com es formen les càries a les dents? Per què és bo rentar-se-les
¿Cómo se forman las caries?
How they form and are avoided the decays?
Com es formen les càries?
Projecte de recerca dut a terme per :Carla Peña, Andrea Fondevila i Cristian fernández . (Primer ESO B. curs 2008-9)
Motiu del treball, planteig del problema:  
Procés de treball  
Hipòtesi  
Experimentació / Treball de camp  
Conclusions  
Abstract:
tornar inici
  • Andrea Martínez i Paula Pancorbo
El pes de la motxilla.
El peso de la mochila
Whichever weight a knapsack of a student?
El pes de la motxilla
Projecte de recerca dut a terme per :Andrea Martínez i Paula Pancorbo. (Primer ESO B. curs 2008-9)
Motiu del treball, planteig del problema:  
Procés de treball  
Hipòtesi  
Experimentació / Treball de camp  
Conclusions  
Abstract:
tornar inici
  • Sònia Riba, Mònica Quesada i Maria Zamora
Quins animals tenim a casa?
¿Qué animales tenemos en casa?
What animals have we in house?
Quins animals tenim a casa?
Projecte de recerca dut a terme per : Mònica Quesada, Sônia Riba i Maria Zamora. (Primer ESO A i B. curs 2008-9)
Motiu del treball, planteig del problema:  
Procés de treball  
Hipòtesi  
Experimentació / Treball de camp  
Conclusions  
Abstract:

tornar inici

  • Karin Rivadeneyra i Paulette Salvatierra
Com es formen i s'eviten les càries?
¿Cómo se forman y se evitan las caries ?
How they form and are avoided the decays?
Com es formen les càries?
Projecte de recerca dut a terme per :Carla Peña, Andrea Fondevila i Cristian fernández . (Primer ESO B. curs 2008-9)
Motiu del treball, planteig del problema:  
Procés de treball  
Hipòtesi  
Experimentació / Treball de camp  
Conclusions  
Abstract:
tornar inici
  • Sergi Blanco i Raul de Amorin
De què depèn el nostre ritme de batecs del cor?
¿De qué depende nuestro ritmo cardíaco?
On what the heart rate of our heart depends?
De què depen el nostre ritme cardíac?
Projecte de recerca dut a terme per Sergi Blanco i Raul de ASmorín . (Primer ESO A. curs 2008-9)
Motiu del treball, planteig del problema:  
Procés de treball  
Hipòtesi  
Experimentació / Treball de camp  
Conclusions  
Abstract:
tornar inic
  • Sheila Heredia, Judith Canadell, Paula Martin
El pes de la motxilla.
El peso de la mochila
Whichever weight a knapsack of a student?
El pes de la motxilla
Projecte de recerca dut a terme per Sheila Heredia, Judit Canadell i Cristian Fernández (Primer ESO B. curs 2008-9)
Motiu del treball, planteig del problema:  
Procés de treball  
Hipòtesi  
Experimentació / Treball de camp  
Conclusions  
Abstract:
tornar inici
   
   
   
   
Etornar a recerca
EditRegion10