|  
                    Si la memòria ha estat impresa podem optar per fer-ne 
                    una presentació a l'aula on esta muntat el SADEX - 
                    d'aquesta manera la presentació recollirà la 
                    comprovació pràctica del seu treball - però 
                    també podem treballar continguts TIC si els fem elaborar 
                    la memòria en format HTML. A les hores podem emprar 
                    l'Aula d'Internet del centre - la visualització en 
                    canó sempre és un gran al·licient pels 
                    nostres alumnes, i un clar desinhibidor per aquells als que 
                    el gat se'ls a menjat la llengua. I sí prèviament 
                    a l'exposició, hem penjat la memòria a la pàgina 
                    web del centre - "el no va más" de la motivació 
                    afegida -.  | Un 
                    altra activitat d'ensenyament i aprenentatge que podem planificar 
                    amb els nostres alumnes és la presentació del 
                    treball per ells realitzat.  | 
               
                | És 
                    convenient que el professorat plantegi la necessitat de programar 
                    aquesta actuació - hem de fugir de les actuacions improvisades 
                    tant pel que fa a la presentació dels treballs com 
                    a l'actuació del grup classe com a oient -. Caldrà, 
                    doncs, preparar entre tots un guió per a la posada 
                    en comú de cada treball, al temps que es definiran 
                    els recursos possibles a utilitzar - canó, retroprojector, 
                    ordinadors, SADEX - i les pautes de comportament. | Cal 
                    considerar de gran importància aquest tipus d'activitats 
                    ja que permeten i obliguen l'alumne a realitzar una síntesi 
                    de tot el treball, requerint una distribució de tasques 
                    i una planificació de la seva presentació - 
                    que hauran de coordinar ells mateixos -. |