Aquesta web intenta fer una reflexió sobre com afrontar les desigualtats de gènere i les relacions humanes a través de dibuixos pintats pels i les alumnes; i les cites i les obres dels artistes de diferents èpoques i estils. Perquè tots i totes, grans i infants, som persones amb els mateixos drets. No estem d'acord amb les discriminacions ni els maltractaments. Volem VOLAR (Powerpoint)

Frida Kahlo:

Autoretrat amb mono.

Pintat x 4t (9 anys)

Jan Vermeer:

La Noia de la Perla

Pintat x P5 (5 anys)

Henri Matisse:

La Blusa Rumana.

Pintat x 1r (6 anys)

Joan Miró:

Dona, ocell i estrella.

Pintat x P3 (3 anys)

Leonardo da Vinci:

La Gioconda.

Pintat x 5è (10 anys)

Salvador Dalí:

Autoretrat amb Bacon fregit.

Pintat x 6è (11 anys)

Michelangelo Buonarroti:

La Sibil·la de Delfos.

Pintat x 3r (8 anys)

Pablo Picasso:

Dona asseguda amb barret.

Pintat x P4 (4 anys)

Pierre-Auguste Renoir:

Infant amb Joguines.

Pintat x 2n (7 anys)

Diego Velázquez:

El Venedor d'Aigua.

Pintat x Mestres (Teachers)

institut català de la dona
igualtat
espai de dones
dona i drets humans
dones artistes

Esta web intenta hacer una reflexión sobre cómo afrontar les desigualdades de género y las relaciones humanas a través de dibujos pintados por los y las alumnas; y las citas y las obras de los artistas de diferentes épocas y estilos. Porqué todos y todas, grandes y pequeños, somos personas con los mismos derechos. No estemos de acuerdo con las discriminaciones ni los maltratos. Queremos Volar.
Webmaster: Jordi Jubany i Vila jjubany1@xtec.cat Enllaços Autors: Alumnes CEIP Floresta.
This web tries to make a reflexion about how to deal with the genre inequality and with the human relations through drawings painted by students.The quotations and the works of artists from different ages and styles. Because everyone, boys or girls, young or old, has the same rights. Do not agree with discriminations and maltreatment.