Sessió núm. 3

Objectiu sessió:

Consolidar els passos de les dues danses apreses: Gay Gordon i Canadian Barn Dance.

Contingut:

Dansa Gay Gordons i Canadian Barn Dance.

Temps :

60 minuts.

Material:

Cassette, flashcards i fotografies.

Escalfament

•  Joc: l'alumnat va saltironant per l'espai seguint la música d'una de les dues danses que es treballen en aquesta sessió (Gay Gordons i Canadian Barn Dance), quan la música para, s'han de col·locar al lloc de l'espai que correspon amb la parella, un al costat de l'altre, sense agafar-se (com en la flashcard núm.1 i/o 2 ). Les dues danses tenen la mateixa col·locació a l'espai.

•  Joc: van saltironant per l'espai sense música, quan el mestre fica la música, han de buscar la parella i agafar-se segons sigui la música de la dansa Gay Gordon (en aquest cas en shadow hold) o la música de la dansa Canadian Barn Dance (en open hold). No s'han de col·locar al lloc de l'espai que correspon, s'agafen al lloc on es troben.

•  Joc: van saltironant per l'espai amb la música d'una de les dues danses que es treballen. Quan la música para han d'anar a buscar la parella, situar-se al lloc per començar a ballar i agafar la parella amb la posició correcta segons la música de la dansa que estaven escoltant mentre saltironaven. Com agafaran a la parella dependrà de la dansa.

Part Principal

Consultar l'apartat dance steps de la guia del professorat

•  Ballaran la dansa Gay Gordon, sense música.

•  Ballaran la dansa Gay Gordon, tota sencera, amb música.

•  Ballaran la dansa Canadian Barn Dance, sense música.

•  Ballaran la dansa Candadian Barn Dance, amb música.

• Tornaran a ballar la dansa Gay Gordon amb música per tal de ser enregistrada amb vídeo per l'avaluació.

• Tornaran a ballar la dansa Canadian Barn Dance amb música per tal de ser enregistrada amb vídeo per l'avaluació.

Tornada a la calma

•  Es comenta amb l'alumna el que ha anat bé i el que no ha anat tant bé d'aquesta sessió i se'ls explica que faran a la propera sessió.