Sessió núm. 3 |
|
---|---|
Objectiu sessió:Consolidar els passos de les dues danses apreses: Gay Gordon i Canadian Barn Dance. |
Contingut:Dansa Gay Gordons i
Canadian Barn Dance. |
Temps :60 minuts. |
Material:Cassette, flashcards i fotografies. |
Escalfament |
|
Joc: l'alumnat va saltironant per l'espai seguint la música d'una de les dues danses que es treballen en aquesta sessió (Gay Gordons i Canadian Barn Dance), quan la música para, s'han de col·locar al lloc de l'espai que correspon amb la parella, un al costat de l'altre, sense agafar-se (com en la flashcard núm.1 i/o 2 ). Les dues danses tenen la mateixa col·locació a l'espai. Joc: van saltironant per l'espai sense música, quan el mestre fica la música, han de buscar la parella i agafar-se segons sigui la música de la dansa Gay Gordon (en aquest cas en shadow hold) o la música de la dansa Canadian Barn Dance (en open hold). No s'han de col·locar al lloc de l'espai que correspon, s'agafen al lloc on es troben. Joc: van saltironant per l'espai amb la música d'una de les dues danses que es treballen. Quan la música para han d'anar a buscar la parella, situar-se al lloc per començar a ballar i agafar la parella amb la posició correcta segons la música de la dansa que estaven escoltant mentre saltironaven. Com agafaran a la parella dependrà de la dansa. |
|
Part Principal |
|
Consultar l'apartat dance steps de la guia del professorat Ballaran la dansa Gay Gordon, sense música. Ballaran la dansa Gay Gordon, tota sencera, amb música. Ballaran la dansa Canadian Barn Dance, sense música. Ballaran la dansa Candadian Barn Dance, amb música. Tornaran a ballar la dansa Gay Gordon amb música per tal de ser enregistrada amb vídeo per l'avaluació. Tornaran a ballar la dansa Canadian Barn Dance amb música per tal de ser enregistrada amb vídeo per l'avaluació. |
|
Tornada a la calma |
|
Es comenta amb l'alumna el que ha anat bé i el que no ha anat tant bé d'aquesta sessió i se'ls explica que faran a la propera sessió. |