|
Verificació de capacitats perceptivo-motrius per a nens i nenes de 4 a 6 anys |
| NOM:_____________________________________________ |
|
Imatge i percepció corporal |
1
|
2
|
3
|
4
|
| Pot imitar accions observades en altres. |
|
Control e l'actitud i la postura |
1
|
2
|
3
|
4
|
| S'aguanta en equilibri sobre un sol peu amb els ulls oberts durant més de 10 seg. |
|
Percepció, organització i representació espacial |
1
|
2
|
3
|
4
|
| Pot caminar darrera d'un company mantenint la distància. |
|
Percepció, organització i representació temporal |
1
|
2
|
3
|
4
|
| És capaç de colpejar rítmicament sobre una taula amb el taulell de la mà. |
|
Coordinació òculo-motriu |
1
|
2
|
3
|
4
|
| Pot llançar, des d'una distància de 2 metres una pilota multiús,contra blancs de 25 x 25 cm. De 5 llançaments, n'encerta... |
|
Coordinació locomotriu |
1
|
2
|
3
|
4
|
| Pot recórrer més de 10 metres amb un sol peu. |
|
Agilitat |
1
|
2
|
3
|
4
|
| A un senyal , es capaç d'aixecar-se ràpidament del terra partint d'una posició de tombat supí. |
|
Potència |
1
|
2
|
3
|
4
|
| Pot llançar una pilota de tennis a més de 7 metres. |
|
Velocitat |
1
|
2
|
3
|
4
|
| És capaç de recórrer 20 metres en menys de 6 segons. |
|
Resistència |
1
|
2
|
3
|
4
|
| Pot recórrer a ritme regular més de 3 minuts. |
Items: 0 = Malament, 1 = Regular, 2 = Bé
Es passa el questionari de valoració a l'inici i al final de cada curs escolar. Cal dedicar-hi un parell de sessions cada vegada.