NOTÍCIES

El dimecres 16 de març, els/les alumnes de cicle superior vàrem anar al Berguedà a visitar la presa de la Baells i les mines de carbó de Cercs. La sortida va ser molt interessant.

Nens i nenes de cicle superior

L'any que ve a l'escola potser s'hi farà una escola de música, encara que no se sap segur. Però a mi m'agradaria molt, per a mi i els altres nens de l'escola. Espero que es faci i cantarem tots junts i tocarem.

Maria Rodríguez (quart)

Un divendres de desembre hi va haver un curt circuit que va provocar un incendi al recinte firal del sucre.

Pau, Josep, Aleix, Sergi i Jordi B. (quart)

El dia 8 de febrer, els nens i nenes de cicle inicial vam anar al Museu de la Pesca de Palamós i ens van ensenyar un vaixell que tenia 100 anys i ens van donar uns objectes, i després vam mirar un video on es veien homes que pescaven, i també ens van ensenyar altres maneres de pescar. Més tard, la mestra va anar a buscar l'autocar i vam marxar cap a l'escola perquè plovia, però ens ho vam passar molt bé.

Nens i nenes de segon

El dilluns 14 de març, van portar una barca que era d'una carrossa que va anar al carnaval de Taradell. La van portar pels nens i nenes de Parvulari i la van posar al pati dels petits. A l'hora del pati hi juguen molt.

Nens i nenes de segon

NOTÍCIES DE CASA: nens i nenes de primer

• Marc: El tiet em va portar tortugues. Són un mascle i una femella i jo vull que facin fills.
  • Sara: Un dia el meu gos que es diu Cobi i és de color blanc, es va escapar de casa. És un gos esverat.
  • Jordi: La meva iaia està a l'hospital. Es diu Carme i té una cadira de rodes. Li faran una radiografia.
  • Anna: Ahir vaig descobrir 7 hàmters petits quan anavem a posar menjar als pares. Són tipus "xino". Vam haber de separar els pares perquè es barallaven. En donarem a qui en vulgui quan siguin grans.
  • Ferran: Ahir la meva mare va anar a dormir a la una de la nit perquè tenia de fer un pastís pel meu germà que es diu Lluis.
  • Eloi: Jo tinc un cavall que es diu Bala, que l'estàvem domant amb una fusta i vam caure.
  • Marta: Ahir la Margarita es va tirar una mica de farina a sobre i una mica sobre el màrmol.
  • Carla: Ahir al vespre em vaig mirar una cosa del Barça. Hi ha molts senyors que parlen, d'això se'n diu un debat.
  • Júlia: Ahir vaig anar al supermercat i quan vam ser a la caixa, sense voler em va caure un pot de llenties.
  • Maria: Ahir vam preparar un ball pel pare, amb dues cançons.
  • Jesús: Ahir, sort de mi! Perquè s'havia cremat la paella a casa de la iaia.
  • Roger: El dia de cap d'any, en Ferran i jo vam fer una discoteca molt guai! I ens ho vam passar molt bé.