|  
 
 
  | 
LA MIRADA
|  
 
 
 
  | |||
 
 
  | 
EL GEST
| A nivell plàstic vam intentar aconseguir copsar una mirada estàtica i un altre més expressiva on els ulls podien seguir una papallona. | 
| Durant 
el recorregut pel museu hem anat observant diferents manifestacions d'aquest aspecte 
i posteriorment a l'escola s'ha treballat a l'àrea de psicomotricitat. 
A partir de l'observaciķ de lāmines i fotografies d'obres del romānic han anat 
deduint expressions i interpretant els gestos.  
 
  | 
 ![]()  |  
![]()  |  
![]()  | 
| També van fer una sessiķ fotogrāfica on cada alumne mostrava el gest que havia escollit. Les fotografies es van fer en blanc i negre per quč resultessin més expressives. Finalment van realitzar una classificaciķ on van pogué observar que una mateixa sensaciķ es pot representar amb diferents gestos. | 
 ![]()  |  
![]()  |  
![]()  |