Ítem d'avaluació |
0 |
2 |
5 |
7 |
10 |
Redacció |
Falta total de coherència i el text està
ple de faltes d'ortografia. |
Només ha copiat i enganxat, és inconnex i
hi ha faltes d'ortografia. |
Només ha copiat i enganxat, hi ha certa
connexió i poques faltes. |
Copiat i enganxat però amb connexió i
poques faltes d'ortografia. |
El text es veu coherent, treballat i sense
faltes. |
Ús imatges |
Sense imatges o utilitza imatges sense cap
criteri. |
Imatges inadequades, mal ubicades i poc
coherents amb el text. |
Imatges de poca qualitat, no sempre
coherents amb el text. |
Imatges adequades però mancades
d'informació, no sempre complementen els textos. |
Imatges de gran qualitat, informatives i
que complementen perfectament els textos. |
Registres |
Ús del llenguatge formal i científic
inadequat. |
Utilitza llenguatge científic i formal
sense cap rigor fruit només del copia/enganxa. |
l'ús del llenguatge científic i formal
queda inconnex fruit del copia/enganxa. |
Utilitza llenguatge científic i formal
correcte amb alguns errors. |
El llenguatge científic i formal s'han
utilitzat correctament en tot el treball. |
Informació |
No s'ha treballat bé la recerca
d'informació. Els errors són molt greus. |
La informació és insuficient, desordenada
i amb errors. |
La recerca d'informació ha estat suficient
però conté errors. |
Hi ha algun error en la informació
utilitzada en el treball. |
El treball recull tota la informació
necessària i contrastada. |
Destreses TIC |
No ha dominat els recursos ni el
programari. |
No dominava els recursos ni el programari
però tampoc s'hi ha esforçat gaire. |
Ha mostrat interès per dominar els
recursos i el programari però el resultat ha estat ajustat. |
Ha dominat els recursos i el programari
però el resultat ha estat ajustat. |
Ha dominat els recursos i el programari i
ha aportat idees i nous recursos per millorar el resultat final. |
Treball amb les TIC |
No ha utilitzat correctament l'equip
(accés a pàgines de jocs...) i no n'ha tingut cap cura. |
Se l'ha avisat reiteradament per a què
utilitzi correctament l'equip i en tingui cura. |
Algun cop se l'ha avisat o no ha tancat
l'ordinador en acabar la sessió. |
En algun moment ha mostrat desídia però ha
treballat correctament i amb cura. |
Ha estat sempre al cas de la feina
encomanada i ha tingut cura de l'equip en tot moment. |
Disseny de menús |
No n'ha volgut saber res i ha deixat
l'apartat en blanc. |
No ha acabat fent gran cosa i sempre amb
|
No li ha agradat la tasca però ha fet
alguna cosa al respecte després d'insistir-li reiteradament. |
Ha fet la feina amb un grau de recerca
correcte i amb alguna observació per part del/la professor/a. |
S'ha interessat i ha fet recerca pel seu
compte (a casa...) per millorar el resultat final. |
Càlculs |
No ha calculat res ni ha entès res. |
No ha calculat gairebé res i ho ha fet de
qualsevol manera i sense interès. |
Ha necessitat ajuda per fer la feina però
al final l'ha fet encara que amb molts errors. |
Ha entès la feina i l'ha fet amb ajuda.
Queden alguns errors. |
Ha fet un treball excel·lent amb els
càlculs i ha ajudat a la resta en els seus. |
Autonomia |
Ha necessitat molta supervisió i no ha fet
gairebé res. |
Ha necessitat molta supervisió i el
treball ha estat insuficient. |
Ha necessitat molta supervisió però ha
acabat treballant. |
Ha treballat bé però amb algun toc per
part del/de la professor/a. |
Ha treballat molt bé i sense necessitat de
supervisió |
Treball en grup |
Ha molestat i destorbat els/les
companys/es i no ha fet la feina. |
Sovint ha molestat i destorbat i quasi no
ha fet feina. |
Ha anat treballat però amb alguna queixa
dels/de les companys/es i ha desenvolupat poca feina. |
Ha treballat correctament i ha
desenvolupat la feina estrictament encomanada. |
Ha treballat correctament i ha millorat
l'ambient i la feina del seu grup. |
Organització |
No ha treballat ni s'ha organitzat i ha molestat el
treballs dels altres. |
Ha necessitat ajuda constant per a organitzar-se i
finalment no ha fet gran cosa. |
Ha necessitat ajuda a l'hora d'organitzar-se la feina però
ha acabat treballant de forma desordenada. |
Ha treballat correctament però ha necessitat ajuda a
l'hora d'organitzar-se la feina. |
Ha treballat de forma correcta, sobre un esquema de
treball ben organitzat i pautat propi. |