GUIA DIDĄCTICA

1. OBJECTIUS D'AQUESTA WEBQUEST.
Aquesta WebQuest està pensada per l'àrea de Llengua i també per a treballar les competències bàsiques TIC.
Aquesta WebQuest pretén que els alumnes de Cicle inicial i mitjà de Primària aprenguin a desenvolupar una història amb ajut.

2. ORGANITZACIÓ DELS ALUMNES
Per desenvolupar aquesta WebQuest, els nens i les nenes han de tenir uns coneixements mínims d'informàtica:
Fer anar el processador de textos.
Desar un document.
Imprimir un document.
Fer anar un navegador.

3.TEMPORALITZACIÓ
Aquesta WebQuest està pensada per a 6 sessions de treball .
L'activitat final es farà en 1 sessió més on es produeix el redactat final del conte.

4.RECURSOS
Hauran de disposar dels recursos següents:
Un ordinador per a cada dos alumnes.
Connexió a Internet.
Una impressora.

5-ESPAI
Haurem de preveure un lloc de treball on, a més dels ordinadors connectats a INTERNET, es disposi d´espai i estris suficients per escriure.

6. AVALUACIÓ.
L´avaluació d´aquesta WebQuest la fa el mestre per mitjà del resultat obtingut a les activitats que s'han preparat.

7. CONTACTAR I FER SUGGERIMENTS
Si voleu fer arribar els vostres suggeriments per a millorar aquesta WQ i si la treballeu amb els vostres alumnes i voleu explicar com ha anat la vostra experiència, ho podeu fer a: lpiedraf@xtec.net