METEOROLOGIA |
||
Organització de l'aula per treballar aquesta miniwebquest: | ||
RECURSOS MESTRES | 1. En les condicions, proposo que el treball es faci per parelles. La proposta és fer un aprenentatge compartit -llegir, escriure, fer-se preguntes, parlar-ne, escoltar-se, dialogar (voler entendre l'altra persona i fer-se entendre)- per tal que de manera conjunta vagin construint coneixement. |
|
2. També podem fer el mateix en petits grups. |
||
3. Una altra possibilitat és a través de la pissarra digital, sempre i quan sigui participativa -l'alumnat pensa i després comparteix-, que sigui el mateix alumnat qui interactuï -triï, provi, prengui decisions-, qui llegeixi la informació, l'expliqui amb les seves paraules, la debati -una manera d'apropiar-se la informació-. | ||
4. La mestra o el mestre tria prèviament les activitats que vol fer en gran grup i quines considera que poden fer per parelles. | ||
L’avaluació, és una reflexió personal i compartida sobre com aprenen, de la manera de com han realitzat el treball i un adonar-se del perquè de seves actuacions.
|
||
Adreces d'interés El temps http://www.wmo.int/pages/themes/weather/index_es.html El cima http://www.wmo.int/pages/themes/climate/index_es.html L’aigua http://www.wmo.int/pages/themes/water/index_es.html Oceans http://www.wmo.int/pages/themes/water/index_es.html La pàgina d'en Picó http://www.pico.cat/ El temps al món http://www.weatheronline.co.uk/
Vídeo http://www.edu3.cat/Edu3tv/Fitxa?p_id=23205&p_ex=meteorologia&p_num=3 com fan els registres en una escola Vídeo http://www.edu3.cat/Edu3tv/Fitxa?p_id=32152&p_ex=meteorologia&p_num=3 vocabulari de meteorologia 1a part, durada 7 m. Vídeo http://www.youtube.com/watch?v=_LyUSjqDTeg Un recull de fotografies de glaciars d’arreu del món, abans i ara
Per fer una entrada a l'Eduwiki , mireu aquest tutorial. |
||
Temps Cada pàgina pot tenir una durada d'una sessió de treball. Dependrà del desenvolupament a l'aula i sobretot si es vol aprofundir en algun aspecte. |
||
Té present les següents competències: Les competències comunicatives:
Les competències metodològiques:
Les competències personals:
Les competències centrades en conviure i habitar el món:
Atenció a la diversitat Activitats multinivell, que permeten una certa flexibilitat en el grau d'autonomia o suport que necessitin els infants.
Per qualsevol proposta de millora, pregunta o suggeriments, només cal que m'ho feu saber, us ho ben agrairé :-) |
||