LES MUNTANYES

Organització del alumnes per treballar la miniwebquest:
RECURSOS ORGANITZATIUS 1. En les condicions, proposo que el treball es faci per parelles.
La proposta és fer un aprenentatge compartit -llegir, escriure, fer-se preguntes, parlar-ne, escoltar-se, dialogar (voler entendre l'altra persona i fer-se entendre)- per tal que de manera conjunta vagin construint coneixement.
 
 

2. També podem fer el mateix en petits grups.
És important que en finalitzar l'activitat hi hagi una posada en comú.

  3. Una altra possibilitat és a través de la pissarra digital, sempre i quan sigui participativa -l'alumnat pensa i després comparteix-, que sigui el mateix alumnat qui interactuï -triï, provi, prengui decisions-, qui llegeixi la informació, l'expliqui amb les seves paraules, la debati -una manera d'apropiar-se la informació-.
  4. La mestra o el mestre tria prèviament les activitats que vol fer en gran grup i quines considera que poden fer per parelles.
 

 

Temps

Cada pàgina pot tenir una durada d'una sessió de treball. Excepte la de "la vida en el bosc" que pot durar dues o més. Depèn del seu desenvolupament a l'aula.

 

 

Té present les següents competències:

Comunicativa lingüística i audiovisual.
Tractament de la informació i competència digital.
Matemàtica.
Aprendre a aprendre.
Autonomia i inciativa personal.
En el coneixement i la interacció en el món físic.
Social i ciutadana.

Atenció a la diversitat

Activitats multinivell, que permeten una certa flexibilitat en el grau d'autonomia o suport que necessitin els infants.
Amb possibilitats de poder aprofundir, si és el cas.

 

Més enllaços per si ho considereu convenient

PARCS DE Catalunya

Xarxa de parcs naturals

Biodiversitat

Sobre bolets

 

Per qualsevol proposta de millora, pregunta o suggeriments, només cal que m'ho feu saber, us ho ben agrairé.
montserrat vert ros. mvert2@xtec.cat