DIA EUROPEU SENSE COTXES |
|
RECURSOS MESTRES | *Organització del alumnes per treballar la miniwebquest: 1. En les condicions, proposo que el treball es faci per parelles. 2. També podem fer el mateix en petits grups. 3. Una altra possibilitat és a través de la pissarra digital, sempre i quan sigui participativa -l'alumnat pensa i després comparteix-, que sigui el mateix alumnat qui interactuï -triï, provi, prengui decisions-, qui llegeixi la informació, l'expliqui amb les seves paraules, la debati -una manera d'apropiar-se la informació-. 4. La mestra o el mestre tria prèviament les activitats que vol fer en gran grup i quines considera que poden fer per parelles. |
*L’avaluació, és una reflexió personal i compartida sobre com aprenen, de la manera de com han realitzat el treball i un adonar-se del perquè de seves actuacions. *Temps Cada pàgina pot tenir una durada d'una sessió de treball. Excepte les de “La poesia" i "El recorregut!” que en poden durar dues o més. Depèn del seu desenvolupament a l'aula. * Adreces que he utilitzat: * Per saber-ne més: *Idees per l'observació del recorregut: http://www.xtec.cat/~mvert2/0607eemates/gespai.pdf *Té present les següents competències: *Atenció a la diversitat *Per a qualsevol proposta de millora, pregunta o suggeriments, només cal que m'ho feu saber, us ho ben agrairé. |
|