PROCÉS

 

 

Un bon anunci televisiu ha de reunir aquestes condicions:

1. Que expressi, de manera clara, quines són les raons per consumir un determinat producte, mitjançant:

— Una successió de plans, el conjunt dels quals tindrà una durada de 15 a 30 segons.

— Una mínima història amb aquesta estructura: Presentació d’una situació concreta.  Argumentació amb demostracions. Desenllaç de la història.

2. El so és tan important com la imatge.

3. Que utilitzi primers plans i plans de detall. Quan l’argument ho requereixi, que es presentin molts plans en poc temps per donar ritme al missatge.

4. Que hi aparegui la “signatura” (marcalogotip) que:

— Resumeixi el missatge.

— Resumeixi el producte.

— Resumeixi la marca.

 

Abans de començar fareu una graella per anotar el diari personal del treball en grup. Hi posareu:

El nom, la data, treball realitzat al dia, acords presos, què heu fet, com i per què, allò que més us ha agradat i menys, reflexió.

COMENCEM...!