TASCA

 

 

 

 

 

 

Heu observat quina durada tenen els anuncis de televisió? Acostumen a tenir una durada que oscil·la entre els 15 i els 30 segons. Si tenim en compte que es disposa de poc temps, no es pot caure en l’error de voler explicar massa coses en tan poca estona, ja que això portaria a confusió.

El so també és un aspecte molt important, perquè l’espectador no es troba sempre davant la pantalla. Per aquesta raó el so haurà de suggestionar, de manera que la seva audició provoqui l’interès de l’espectador que no està atent a la pantalla.

Abans de començar aquesta WebQuest podríeu fer una cacera del tresor:  REFLEXIÓ SOBRE ELS VALORS QUE ENS TRANSMETEN ELS ANUNCIS” (Teniu les preguntes a l’activitat 1)

Després podreu fer l’anunci publicitari sobre les llaminadures d’uns 30 segons de durada.

Fareu grups de quatre i us heu de repartir els següents rols:

·        Guionista. Escriurà el text del guió de l’anunci i el redactarà perquè tothom se’l pugui aprendre.

·        Dissenyador/a. Pensarà i dibuixarà el logotip-marca per a l’anunci.

·        Músic. Haurà de cercar per internet una o vàries cançons (format midi o mp3) que despertin diferents sentiments per a l’anunci, buscar la corresponent lletra i dirigir els assajos amb per cantar-la a l’anunci.

·        Editor/a. Serà el que organitzarà el grup, s’encarregarà de dirigir el treball cooperatiu i farà l’edició del vídeo amb l’ajut dels altres companys. Durant l’exposició serà qui presentarà els companys/es.

Entre tots i totes fareu un anunci sobre llaminadures, preparareu un guió, dissenyareu una marca o logotip, cercareu una música adient, aprendreu a fer missatges subliminals, gravareu amb la càmera de vídeo i editareu en un programa d’ordinador el producte final, l’anunci.

VINGA, COMENCEM !!”