|
Aquí teniu un examen de mostra
Objectius
didàctics
|
|||
1 |
- Saber situar la història actual del nostre país i entendre què significa participar-hi. Conèixer les institucions polítiques del poble de Catalunya i també alguns aspectes sobre el seu teixit associatiu. |
5 |
E TG |
2 |
- Saber deduir d' alguns elements de cançons, poemes, altres textos, etc. de l'actualitat que facin referència a la participació i a la democràcia |
5 |
E TG |
3 |
- Escoltar i llegir atentament. Saber agafar les idees més importants . Contrastar diferents idees. Triar, escriure una tesi i fer un esquema per argumentar-la |
10 |
O R |
4 |
- Gaudir de la lectura d'un text que argumenti . Mostrar interès pel tema. |
3 |
O |
5 |
- Saber explicar la definició d'ARGUMENTACIÓ i conèixer-ne un esquema que serveixi de base. |
5 |
E R |
6 |
- Saber reconèixer una argumentació i elaborar-ne cada vegada amb més qualitat |
10 |
R TG |
7 |
- Conèixer les diferents funcions comunicatives d'una oració |
10 |
E |
8 |
- Analitzar correctament els diferents sintagmes - predicat estudiats. Crear-ne de nous donades unes condicions... Introduir oracions que substitueixin sintagmes (per tal d'iniciar la sintaxi composta) |
5 |
E |
9 |
- Fer anàlisis sintàctiques completes |
10 |
E |
10 |
- Saber reconèixer i definir un adverbi com a categoria gramatical |
5 |
E |
11 |
- Saber classificar els diferents adverbis de la llengua catalana i utilitzar-los amb la flexió correcta. |
5 |
E |
12 |
- Saber reconèixer i utilitzar les locucions adverbials més conegudes |
5 |
E |
13 |
- Millorar l'ortografia incorporant els aprenentatges que proposen les fitxes treballades a classe. |
10 |
E R L |
14 |
- Realitzar els treballs proposats amb una bona presentació |
3 |
TG |
15 |
- Tenir el quadern de llengua amb una bona presentació |
3 |
L |
16 |
- Participar activament en les activitats de classe |
3 |
O |
17 |
- Participar activament en el teu equip de redacció |
3 |
O TG |