www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Pàgina web de Rafel Ortiz, professor de Tecnologia de l'IES Gabriel Ferrater (Reus)

En aquest espai trobareu materials didàctics, presentacions PowerPoint, fets per l'autor de la pàgina web segons la programació del Departament de Tecnologia.

La pàgina va adreçada als meus alumnes i a totes aquelles persones interessades en la Tecnologia que s'imparteix als centres d'ensenyament secundari.

Actualitzat: 02/12/2011

Sou el visitant nº:

hit tracker

Contacta:

Pàgina WEB creada el Gener de 2007

Notes: Pel correcte funcionament de les presentacions cal tenir instal·lats el Flash Player i el Shockwave Player.

També us caldrá:

- El programa Winrar per a poder descomprimir els arxius descarregats.

- El programa Adobe Reader per a poder llegir el fitxers en format PDF.

Per visualitzar els vídeo tutorials haureu de tenir instal·lat al vostre ordinador el reproductor Real Player.

Per a 1r de BAT...... Tema 3

Làmina 0 ; Làmina 1 ; Làmina 2 ; Làmina 3 ; Làmina 4 ; Làmina 5 ; Làmina 6 ; Calcat 1; Calcat 2

Figures Geomètriques Bàsiques ; Transportador; Acotament ; Acotament 2 ; Acotament 3;

Vistes 1 ; Vistes 2 ; Vistes 3 ; Vistes 4 ; Vistes 5.

AutoSketch. Curs d'iniciació a l'AutoSketch, corresponent al crèdit "Dibuix tècnic amb ordinador" de 2n cicle d'ESO.

Electricitat bàsica. Curs d'iniciació a l'electricitat, destinat als alumnes de 1r cicle d'ESO.

Programa educatiu d'electricitat bàsica elemental.

Vídeo tutorial realitzat per l'alumna Eva Martín-Moreno de 2n ESO D. Curs 2007-2008

Vídeo tutorial realitzat per l'alumna Rebeca Martínez de 2n ESO D. Curs 2007-2008

Les Fonts d'Energia. Curs d'iniciació a les fonts d'energia renovables i convencionals, destinat als alumnes de 1r cicle d'ESO.

Excel bàsic. Curs d'iniciació a l'Excel, destinat als alumnes de 1r cicle d'ESO i per tots aquells que s'hi vulguin iniciar i no tinguin coneixements prèvis.

Fabricació artesanal i fabricació industrial. Comparativa i causes que van provocar el pas d'una societat artesanal a una industrial, destinat als alumnes de 1r cicle d'ESO.
El Tèxtil. Introducció als materials tèxtils: classificació, constitució, propietats i característiques, així com les tècniques bàsiques de confecció, destinat als alumnes de 1r cicle d’ESO.

L'Alimentació. Introducció al procés d’obtenció dels aliments i les tècniques de conservació, destinat als alumnes de 1r cicle d’ESO.

Vídeo tutorial realitzat per les alumnes Rebeca Martínez i Eva Martín-Moreno de 2n ESO D. Curs 2007-2008

L'Habitatge. Introducció a les tècniques contructives, materials i instal·lacions bàsiques d'un habitatge, destinat als alumnes de 2n cicle d'ESO.

Estructures i operadors mecànics. Introducció a les estructures, les formes constructives i els tipus de forces que hi actuen.

Introducció al concepte de màquina i mecanismes. Estudi dels operadors mecànics més utilitzats en la transmissió de moviments i forces.

Destinat als alumnes de 2n cicle d'ESO.

Relatran 3.5: Programa educatiu d'operadors mecànics fet pel professor de tecnologia Jaume Dellunde de l'IES Sant Andreu.
Màquines tèrmiques. Introducció històrica, principi de funcionament, tipus i característiques. Destinat als alumnes de 2n cicle d'ESO.

Ampliació d'Excel. Curs d'ampliació a l'Excel, destinat als alumnes de 2n cicle d'ESO i per tots aquells que vulguin ampliar coneixements d'excel i ja tinguin coneixements prèvis.

Aportació feta pel professor Francesc Fernández.

Projecte Electrònica Digital: Treball realitzat per l'alumna Clàudia Feliu de 4rt d'ESO

Aplicació i vídeo realitzat pels alumnes de 4rt d'ESO: Clàudia Feliu, Eduard Serra, Eloi Benabarre, Vasile Varvari i Ivan Mendoza. Curs 2008-2009

Aplicació i vídeo realitzat pels alumnes de 4rt d'ESO: Oriol Auqué, Marina Pujol, Anna Martí, Marc Roca i Junior Adolfo Segura. Curs 2008-2009

TEMA 2_1 ; TEMA 2_2 ; TEMA 2_3 ; TEMA 2_4 ;
TEMA 3
TEMA 4

1r BATXILLERAT

TEMA 0 ; TEMA 1 ; TEMA 2 ; TEMA 3 ; TEMA 4 ; TEMA 5 ; TEMA 6 ; TEMA 10 ; TEMA 11 ;

2n BATXILLERAT

TEMA 12 i 3 ; TEMA 1

Enllaços a pàgines d'interès didàctic
Enllaç a la web del departament de Tecnologia de l'IES Gabriel Ferrater (REUS):
Enllaç a la web de l'IES Gabriel Ferrater (REUS):
Enllaç a la web del professor Francesc Fernández.