[ Principal ]

FUTUR PER JAFRE PRESENTA LA SEVA CANDIDATURA A LES PROPERES ELECCIONS MUNICIPALS

Joan Bonany serà el candidat a l'alcaldia per aquesta formació independent

Jafre, 24 d'abril de 2007

L'agrupació d'electors Futur per Jafre ha fet pública, per mitjà d'una carta que ha enviat a totes les llars jafrenques, la seva candidatura a les eleccions municipals del proper 27 de maig.
La principal novetat, respecte de les eleccions del 2003, és el canvi de candidat a l'alcaldia. Ara fa quatre anys, Sebastià Alabau va encapçalar la llista i Joan Bonany era el segon. Ara, Bonany es presenta a l'alcaldia i Sebastià Alabau ocupa la tercera posició de la llista.
Una altra de les novetats que presenta la llista de Futur per Jafre és la incorporació de gent jove a una candidatura que compleix amb la paritat homes/dones que, segons s'afirma, s'ha fet "per convicció i no per obligació".

En el full informatiu que ha editat Futur per Jafre, s'explica que es tornen a presentar amb unes renovades ilusions de presentar al poble un programa de futur que permeti afrontar els reptes dels propers anys.

Joan Bonany, Marta Pagès i Sebastià Alabau, els tres regidors de Futur per Jafre

PERFIL DEL CANDIDAT

Joan Bonany i Rocas va néixer a Jafre l'any 1962. Al 1983 obté el títol d'Enginyer Tècnic Agrícola per l'Escola Politècnica Universitària de Girona i l'any 1986, el d'Enginyer Agrònom per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Agrònoms de Lleida, de la Universitat Politècnica de Catalunya. Completa el seu expedient acadèmic amb l'obtenció, al 1989, del títol de master en agricultura, en l'especialització de fructicultura, per la Cornell University. Des de llavors, desenvolupa la seva activitat professional a l'Estació Experimental Agrícola Mas Badia, centre consorciat amb l'Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries ( IRTA ), com a coordinador tècnic de les activitats de l'estació experimental en investigació, desenvolupament i transferència de tecnologia. També ha impartit clases d'Estadística com a professor associat en el Departament d'Informàtica i Matemàtica Aplicada de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona.
L'any 2006 va ser nomenat membre del Consell científic del Centre Tècnic Interprofessional de Fruites i Llegums francès ( CIFL ), amb seu a París. Bonany és el responsable del programa de fructicultura de l'IRTA i coordinador del seu Comitè de Programa en Fructicultura.

Joan Bonany en una fotografia de l'any 2004

Si voleu saber-ne més, podeu visitar http://agora.ya.com/futurperjafre/

[ Principal ]