El passat 15 d'octubre del 2003, un grup de docents vàrem realitzar la visita informativa per a per als interessats en conèixer conèixer i informar-se dels programes de suport a l'educació secundària i d'orientació a l'alumnat i al mateix temps establir vincles de col·laboració amb el món universitari

Aquesta era una visita organitzada per el Centre de Documentació i Experimentació en Ciències i Tecnologia. Aula de recursos de tecnologia del Departament d'Ensenyament, juntament amb l'Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Terrassa de la Universitat Politècnica de Catalunya,  i amb la col·laboració de l’Associació de Professors de Tecnologia de Catalunya (APTC), amb el tema:

JORNADA SOBRE UNIVERSITAT I REALITAT INDUSTRIAL

Aquesta sessió va permetre establir nous vincles de col·laboració entre professors de ciència i tecnologia de secundària i l'Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Terrassa de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Vàrem copsar el suport i la orientació sobre possibles treballs de recerca al igual que vàrem rebre la informació sobre els treballs realitzats en col·laboració amb diversos IES fins al moment.

També ens van donar a conèixer les titulacions que s'imparteixen en el centre per tal que els professors puguin oferir una bona orientació als seus estudiants.

Vàrem rebre de primera ma informació sobre els currículums de les enginyeries.

També l'empresa SONY ens va donar a conèixer la realitat industrial per tal de pogué orientar als seus alumnes de cara al futur professional de les enginyeries.

Vàrem rebre informació per organitzar possibles visites amb professors de secundària i els seus alumnes a instal·lacions pròpies dels laboratoris de la UPC

L'empresa SONY ens va ofertar la possibilitat d'organitzar una visita a les seves instal·lacions de Viladecavalls. Si esteu interessats podeu enviar un correu
.
No us perdeu les activitats força interessants organitzades per la UPC a la Setmana de la Ciència del 7 al 15 de novembre de 2003. Per consultar