Informe de la III Jornada:
Entorns de programació i de robòtica escolar a
l'educació primària i secundària.

Ponència: Placa Imagina. Picaxe ara és amic d'Scratch, Linkat, Lego i Arduino. I a més, parlen en català.

Descripció: Presentació de la placa Imagina dissenyada per l'equip ROBOLOT amb interessants novetats: propostes de construcció d'humanoides; comunicació de tots els dissenys ROBOLOT basats en Picaxe amb Scratch; integració d'Scratch, Lego i Arduino mitjançant Picaxe; Linkat i software lliure i gratuït com a eines de programació; presentació del programari en català i ubicació de les diverses tecnologies al currículum escolar; documentació oberta i lliure a l'espai edu365.cat/Imagina. Adreçat al professorat de l'àmbit tecnològic de secundària.
    Ponents: Toni Moreno. INS Garrotxa-Robolot, Joan Pellicer. INS Cendrasos- Robolot, Anna Luque . Projecte Linkat - Àrea TAC  seves narracions. Adreçat a Educació Primària i ESO.

Robot humanoide imagina. [+info]
    Plataforma motoritzada pc  [+info]