El proper dia 28 de març del 2008 a l'auditori del Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya, organitzat conjuntament per l'Aula de recursos de Tecnologia del Departament d'Educació, amb el Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya, l'ICE de la Universitat Politècnica de Catalunya, l'Associació del Professorat de Tecnologia de Catalunya es va fera una presentació del material didàctic:

El Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya.
Un recurs per a l'ensenyament de la tecnologia -1
El Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya és un recurs educatiu de referència per a la docència de la Tecnologia de l'Educació Secundària Obligatòria i del batxillerat en el que el professorat troba elements que complementen el seu projecte didàctic i l'alumnat pot realitzar i consolidar aprenentatges.

És en aquesta perspectiva que s'ha fet un recull de materials diversos:

• materials per a la difusió
  • vídeos
  • interactius multimèdia
  • enllaços
  • dossiers didàctics
  • material per a la formació del professorat.
Aquest conglomerat de recursos presents en diferents formats s'han homogeneïtzat i agrupat en un CD-ROM per facilitar la seva difusió i ús.

La confluència de diferents institucions i organitzacions relacionades amb el món de l'educació ha fet possible l'edició i difusió d'aquest material per posar-lo a l'abast de la comunitat educativa, amb el desig de que esdevingui una eina útil per a la docència de la tecnologia.

Lloc: Destinataris
El professorat de l'àrea de Tecnologia, persones vinculades a la docència de la tecnologia i persones interessades.

Es va lliurà un exemplar en CD del
material presentat a tots els assistents.

Es pot trobar aquesta mateixa
informació del CD El Museu Nacional
de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya.
Un recurs per a l'ensenyament de la
tecnologia -1, a l'ICE de la UPC

Per a més informació: