Direcció General d'Educació Bàsica i Batxillerat
Subdirecció General de Formació i Desenvolupament del Personal Docent

Servei d'Innovació i Recerca Educativa

RES SENSE RECERCA

El cesire*.aulatec del Departament d'Educació, l'Ajuntament de Terrassa, i el campus de la UPC a Terrassa han organitzant una activitat dirigida als estudiants de 3r i 4t d'ESO, de Batxillerat Científic i Tecnològic i de Cicles Formatius, per tal de fomentar l'esperit de recerca entre l'alumnat i que serveixi per fomentar les vocacions sobre els estudis de ciències i tecnologia.

L'activitat porta per nom RES SENSE RECERCA. És una activitat que vol incentivar les vocacions dels estudiants en futures opcions de estudi en els àmbits científic i tecnològic.

Aquesta activitat va dirigida a l'alumnat d'educació secundaria, tant obligatòria com post obligatòria sensible a aquests temes de recerca científica i tecnològica.

La activitat es va realitzar el dia 28 d'Abril, a les 12h, al Vapor Universitari de Terrassa, on  tres investigadors de referència internacional del campus de la UPC a Terrassa van mantenir una conversa amb Marc Boada, presentador del programa QUÈQUICOM i amb els estudiants assistents, relacionada amb la ciència, la tecnologia i la investigació.

Durant la jornada es va realitzar, entre altres activitats, un experiment col·lectiu, i es es van llegir preguntes que els estudiants hauran van fer prèviament a través d'una pàgina web a les que respondran els tres investigadors.

L'activitat va girar al voltant de la importància que tenen la recerca i els investigadors i les investigadores per a la societat.

En aquesta sessió es va aconseguir

• Incentivar i motivar als estudiants participants cap el coneixement científic i tecnològic.
  • Difondre entre els estudiants participants la importància de la recerca científica i tecnològica per al progrés de la societat i la millora de la nostra qualitat de vida.
  • Donar a conèixer entre els estudiants participants els valors de l'esforç, de la constància, de la curiositat i del coneixement com a valors fonamentals en tots els àmbits de la vida.
  • Fomentar vocacions sobre opcions de estudis científics i tecnològics.
Data: 28 d'abril de 2010 a les 12h.
Lloc: Vapor Universitari c/ Colom 114 08222 Terrassa

Informació

web de Res sense Recerca

Per a qualsevol suggeriment o pregunta:

aulatec@xtec.cat
recerca.terrassa@ct.upc.edu

cesire* aulatec aula de recursos de tecnologia   Carrer de les Escoles, 5    Tel. 936 920 660  Fax. 935 808 878    08290 Cerdanyola del Vallès