|
El passat 15 de març del 2006, un grup de docents vàrem realitzar una sessió de treball i visita informativa per a per als interessats en conèixer l'edifici - museu i els seus programes educatius. També vàrem esbrinar el seu potencial com eina educativa i com a recurs didàctic. Aquesta era una visita organitzada
per l'Aula de Recursos de Tecnologia
del Departament d'Educació, juntament amb La Fundació
Caixa Catalunya, La Pedrera educació, i amb
la col·laboració de l'Associació de Professors de
Tecnologia de Catalunya (APTC),
amb el tema:
Aquesta sessió va permetre conèixer l'edifici - museu com no pot ser d'altre manera, es un referent en l'obre del genial arquitecte Gaudi. Transporta l'imaginació anys enrere i fa reflexionar en el nostre món en evolució constant. En aquesta obra podem veure aplicada la recerca de l'obra d'art total, de la creació tècnica d'arquitectura amb la natura com a referent inspirador del seu constructor. L'edifici esdevé un lloc que posa de manifest l'enginy d'un arquitecte que va aportar unes solucions molt imaginatives a la tècnica arquitectònica. Es poden aprendre unes solucions tècniques que demostren l'enginy del seu autor. Aquest espai es singular també per la convivència del passat i present, combinant l'arqueologia industrial amb els usos que actualment té aquest edifici singular. Això permet fer una interpretació global i sistemàtica de la instal·lació que combina l'ús d'oficines i d'habitatge Vàrem pogué:
Recomanem fer un passeig per aquesta pàgina especialment dissenyada per treballar amb alumnes, des de dissenyar la distribució d'un pis, a fer un còmic ... i molt més...
c/Provença 261-265 08008 Barcelona Qualsevol comentari podeu adreçar-lo a l'AULATEC
Aula de recursos de Tecnologia
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amb la col·laboració de l'Associació del Professorat de Tecnologia de Catalunya | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||