La Fundació Pere Tarrés és l'entitat gestora i responsable de la casa on fareu l’estada.

Els preus són els mateixos per tots els Camps d'Aprenentatge del Departament d'Ensenyament.

El contracte el fareu directament amb l'esmentada Fundació. Us l’enviaran a començaments de curs i haureu d’abonar una bestreta del 10% del cost, abans del 30 de setembre. En qualsevol reducció que superi el 10% de les places (pagament de la bestreta) caldrà pagar un 20% de l'import de les places no ocupades.

A la casa hi ha tres edificis amb habitacions, un dels quals encara no està en disposició d'ésser ocupat amb alumnes del Camp.

Pot donar-se el cas que en un dels edificis hi hagi un altre grup de la Fundació Pere Tarrés, la qual cosa suposa compartir menjador i instal·lacions exteriors, però en cap cas les activitats del Camp d'Aprenentatge ni les habitacions.

Depenent del nombre total d' alumnes i professors que vingueu a fer estada al Camp d'Aprenentatge, ocupareu un o altre edifici:

L'edifici de 60 places té la següent distribució:

1r pis 1 habitació de 10, 1 de 8, 1 de 6 i 1 de 4 per mestres Els banys estan a la planta baixa
2n pis 1 habitació de 12, 1 de 8 i 2 de 6 Els banys estan a la mateixa planta

L'edifici de 38 places té la següent distribució:

3 habitacions de 10 i 2 habitacions de 4, totes amb bany a dins.

Hi ha una sala equipada per a la realització de les activitats docents.

També una sala d'esbarjo amb jocs, alguns llibres, equip de música, canó de projecció i ordinador portàtil amb wifi.

Disposeu d'amplis espais exteriors.

A partir de les 9h del vespre i fins a les 8h del matí no hi haurà a la casa el personal de servei i, per tant, estareu sols a la casa.