ITINERARI PER L'ANELLA VERDA DE MANRESA

L'Anella Verda de Manresa és el conjunt d'espais lliures al voltant de la ciutat que pels seus valors socials, ambientals, paisatgístics i productius agraris cal conèixer, protegir, connectar i potenciar.

L'itinerari que proposem és per conèixer millor una part d'aquesta Anella Verda. Concretament la que va del riu Cardener al tram final de la riera de Rajadell. (Vegeu track)

L'itinerari es planteja com un treball cooperatiu i interdisciplinari de descoberta en el que es posen en pràctica diferents competències i que no s'acaba el dia de l'itinerari sinó que continua a classe amb la elaboració i presentació d'un dossier final per grup.

L'itinerari es pot fer de manera autònoma per les escoles i instituts que així ho desitgin. Per a tal fi tenen a la seva disposició una web amb les propostes didàctiques per realitzar-lo. També hi ha l'explicació de l'itinerari per al públic en general.

Accés a les propostes didàctiques per les escoles.

Accés a l'itinerari per al públic en general.

• RECOMANACIONS: Cal portar roba adequada a la muntanya mitjana i a l'època de l'any i calçat apropiat per a caminades.
  • MATERIAL DE TREBALL: Fitxes de l'itinerari.
  • DURADA: Un matí o matí i tarda en funció del treball a desenvolupar que decideix el tutor..

6è.