LA CASA DE LA CULLA

La Culla era una de les masies més importants de la rodalia de Manresa. Pel creixement de la ciutat està integrada a la trama urbana, tot i que està envoltada per una hectàrea de conreus i bosc. Actualment és propietat de l'Ajuntament i gestionada pel Consell Comarcal, està restaurada i equipada amb estris propis de la vida rural tradicional.

Com que hi té la seu el Camp d'Aprenentatge, la seva visita és gairebé ineludible per als alumnes que hi fan estada. El nostre objectiu és donar a conèixer la vida rural tradicional, observant i interpretant l'edifici i el seu contingut i relacionant arquitectura, història, activitat econòmica i vida quotidiana en el passat.

Tractant-se d'una masia típica de la Catalunya central, l'alumne es sumergirà en el món agrari tradicional que constitueix les arrels del nostre país.

Des d'aquí us podeu baixar una història de la casa i una breu referència a la seva arquitectura. A la web de l'Ignasi Segon podeu veure i baixar-vos el retallable de La Culla

• RECOMANACIONS: Portar roba adequada a l'època de l'any
  • MATERIAL NECESSARI: Carpeta, llapis, goma i fitxes de treball.

ADEQUACIÓ PER NIVELLS

Òptim