L'HORT I ELS FRUITERS

A l'hort de la Culla es cultiven les plantes que habitualment es poden veure als regadius de la comarca. Una visita acurada ha de servir perquè els alumnes vegin a la terra les plantes que mengen i que sovint només veuen a la botiga o al mercat. Es pot treballar prioritzant diferents aspectes com: Identificació de plantes, parts de la planta, els diversos aprofitaments, tècniques de conreu, l'hivernacle, etc.

A la Culla també hi podeu trobar una mostra d’arbres fruiters. Es poden comparar els arbres que es planten pròpiament per collir-ne el fruit amb els altres que tenim com pins, alzines, xiprers...que també fan fruit. Segons l’època de l’any es poden treballar més uns aspectes o altres: tipus de fulla (caduca o perenne, forma, color, duresa), flors o fruits. Podeu venir a treballar els fruits a la tardor o bé a la primavera.

• RECOMANACIONS: Cal portar roba adequada a l'època de l'any.
  • MATERIAL DE TREBALL: No cal portar-ne.
  • DURADA: Depèn del programa, l'edat dels alumnes i l'estació de l'any.

ADEQUACIÓ PER NIVELLS

Òptim