GUIA DIDĄCTICA

-La WQ té com a objectiu principal el de reflexionar sobre l'actitud personal envers el problema de la generació de deixalles, la limitació dels recursos naturals, des de la perspectiva de voler trobar vies alternatives que puguin comportar canvis d'actituds.

- En la WQ es tracten procediments com el tractament, interpretació i expressió de la informació, l'exposició oral...També es treballen conceptes com els problemes ambientals de l'esser humà i els valors,normes i actituds com el respecte pel patrimoni natural i la valoració de l'enriquiment personal i col·lectiu que representa el treball en grup.

- Els alumnes han de tenir coneixements bàsics d'un tractament de textes, fer gràfiques amb Excel i poder fer un Power Point. Si no es així el professors és pot orientar amb quatre trets bàsics.

- La WQ està pensada per alumnes del 2n cicle d'ESO i per l'àrea curricular de Ciències de la naturalesa.

- Aquesta unitat didàctica es desenvoluparà en un nombre de 8 sessions de 50 minuts. Al final hi haurà una sessió per a dur a terme les presentacions del producte final dels diferents grups.

- El professor organitzarà grups de sis alumnes i dos subgrups de tres, de manera que siguin el més equilibrats possibles.

- Fara falta ordinadors connectats a Internet amb els programes de l'Office o similars i espai suficient per a treballar en grup. El dia de l'exposició farà falta un canó de projeccions.

- A fi de millorar la WQ s'accepeten tota mena de suggeriments a

jpont@xtec.cat