MENJADOR

Telèfon 93 4702980

Web:

www.scolarest.es

• Els alumnes dels grups 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9 hauran de portar :- Una bata i dos tovallons de roba, dins d'una bossa també de roba, marcada amb el seu nom. Aquest material estarà a l'Escola de dilluns fins divendres.
  • Els alumnes més petits g1, g2 i g3 també portaran un pitet, per cada dia de la setmana.
  • Tots els alumnes han de portar un necesser amb raspall, pasta de dents, pinta, colònia i tovallola.
  • En el cas de necessitar una dieta especial, caldrà portar un informe del metge on consti el tipus de dieta, i/o alimnets que pot o no menjar.
  • Per poder administrar medicaments a l'escola, cal que es porti una recepta mèdica on s'especifiqui el nom del medicament, la dosi i les hores d'administració.