AMPA

L'associació de pares i mares del Cee Les Aigües de Mataró és una entitat sense afany de lucre que agrupa tots els pares i mares dels alumnes que hi vulguin pertànyer. Està reconeguda legalment en el Registre d'Associacions i les seves funcions estan regulades peel corresponent Decret de la Generalitat de Catalunya.

L'objectiu fonamental és contribuir a la millora de la qualitat de l'ensenyament que reben els nois i noies de l'escola. El funcionament es basa en el diàleg i en la col·laboració amb els diversos sectors de la comunitat educativa. Els seus òrgans són: L'Assamblea General i la Junta Directiva.

L'Assemblea General és l'òrgan sobirà de l'AMPA i es reuneix en sessió ordinària un cop a l'any, durant el primer trimestre de cada curs acadèmic, per tal d'examinar la memòria anual, el balanç econòmic i el pressupost del nou exercici. L'Assemblea genral es reuneix en sessió extraordinària sempre que ho acordi la Junta Directiva o ho demani per escrit el 20% dels associats.

La Junta Directiva és l'ògan de gestió, representació i administració de l'AMPA. Els càrrecs de President, Vice- president, secretari i tresorer, juntament amb el vocal de Relacions Laborals constitueixen la Comissió Permanent de la Junta.

L'AMPA de l'escola organitza i gestiona el menjador escolar i totes les activitats de migdia. Amb aquest motiu té setze monitors, amb el seu coordinador, un equip de cuina integrat per tres persones (una cuinera i dos auxiliars).

Amb la fi de guanyar operativitat en l'assoliment dels objectius que l'AMPA defineix per cada curs, s'organitzen comissions integrades per membres de l'Associació que vulguin participar-hi.

foto menjador, migdies