INSTAL·LACIONS EXTRA-MODULARS

Anomenem instal·lacions extra-modular a aquelles instal·lacions pedagògiques que es troben fora dels mòduls o àrees on estan les aules.

MENJADOR

El Centre disposa de servei de menjador, que utilitzen la totalitat d'alumnes (108). Només hi ha un torn (de 12h a 13h del migdia).

El dinar s'elabora al centre i la vigilància la porten a terme els mestres, educadors i monitors. Aquest servei està gestionat per l'Associació de Pares i Mares d'Alumnes.

SALA D'ACTES

Un dels espais més utilitzat al centre és la sala d'actes. En ella es realitzen activitats escolars, com són les festes i els festivals (actuacions), projecció de pel·lícules, sala polivalent per activitats plàstiques, etc. Tanmateix és un espai on té lloc les reunions pedagògiques i generals de curs.

INFORMÀTICA

L'aula d'informàtica compta actualment amb 15 ordinadors. No és l'únic espai amb maquinari informàtic, ja que cada aula del centre hi té un ordinador amb impressora i en alguns casos amb altres perifèrics com és l'escànner.

BIBLIOTECA/LUDOTECA

La biblioteca és un espai compartit amb la ludoteca. En ambdos racons es fa un treball de lectura, joc i explicació de contes per als més petits.