INSTAL·LACIONS EXTERIORS

Anomenem instal·lacions exteriors a aquelles instal·lacions que es troben ubicades fora del recinte escolar però que pertanyen a l'escola.

PATIS

L'escola disposa de dos patis: un pati amb pista poliesportiva i un altre amb una estructura de joc adequada als alumnes més petits.

VESTUARIS

A sota del mòdul de secundària es troba el vestuari. Aquest espai compta amb un vestuari de nois i un altre de noies i una secció per als alumnes de garantia social (disposen d'unes guixetes on guarden la roba de treball i un quartet d'eines de jardineria).

TALLER DOMÈSTIC

L'escola disposa d'un espai dedicat al treball de l'autonomia personal en l'edat adulta. Aquest espai es utilitzat bàsicament pels alumnes de secundària i post-obligatòria en l'aprenentatge de les tasques funcionals que es duen a terme en una llar: aprendre a cuinar, posar una rentadora, fer el llit,...

HORT I GRANJA

Els alumnes de secundària i post-obligatòria són els principals encarregats de l'hort i la granja. En l'hort els alumnes aprenen a cultivar diferents hortalitzes i la granja ofereix l'oportunitat d'experimentat el contacte directe amb els animals (conills, ànecs, gallines...).

HIVERNACLES

Aquest és l'espai més ampli que disposa l'escola. S'hi troben tres hivernacles i un hort annex on els alumnes de post-obligatòria, i concretament, els alumnes de Garantia Social realitzen tasques de formació i aprenentatge en el camp de la jardineria.