ESCOLA VERDA

CAP A UNA ESCOLA SOSTENIBLE

El curs 2005-06, a través del Departament d'Educació, l'escola comença a formar part d'un projecte sobre el Medi Ambient.
Des d'aleshores, es treballa per educar en el respecte a l'entorn, donant-li la rellevància que té per a la supervivència. Igualment es vetlla per incorporar coneixements i actituds que preservin l'entorn de forma conscient, fomentant la responsabilitat consumista.
Això serà possible gràcies a la implicació de tota la comunitat educativa (mestres, alumnes i pares), que es compromet a incorporar, en la dinàmica general d'escola, els acords establerts en un Pla d'Acció.
A hores d'ara, ja tenim organitzada la recollida selectiva dels residus (en la que participa tota l'escola), i pretenem prendre alguna mesura per fer conscient i controlar el consum energètic (llum i aigua).
Els alumnes de secundària, que formen part del "crèdit de Medi Ambient", son els encarregats de portar a terme moltes tasques de caire general.
Estem oberts a rebre informació d'òrgans externs així com, també demanem la col·laboració d'altres entitats i/o organitzacions interessades en el tema.

El nostre objectiu és esdevenir "Escola Verda": una escola que cobreixi les seves necessitats en harmonia amb l'entorn, perquè... VOLEM UN MÓN NET!!!.

Si vols conèixer les nostres mascotes clica aquí