linia.gif (1999 bytes)

• La relació i la cooperació entre l'escola i les famílies és imprescindible per assegurar una escola de qualitat i el progrés dels infants.

• L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes, l'AMPA, és l'entitat que agrupa i representa a les famílies del centre.
  • Una manera de participar activament en la vida escolar és formant-ne part com a soci/sòcia.
  • La Junta de l'Associació aquest curs s'ha ampliat i ara ja són més persones les qui voluntàriament estan disposades a col.laborar-hi.
  • Enguany s'ha treballat per oferir diferents activitats extraescolars i servei d’acollida. L’oferta final, però, sempre ha de tenir en compte  les persones interessades i la viabilitat econòmica de les propostes que es fan.
  • Si vols saber alguna cosa més no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres, clica l'ocellet i et contestarem...

mail.ampa@gmail.com

FES-TE’ N SOCI o SÒCIA i COL.LABORA-HI!

TORNA    ENRERA