què fem?

Agenda 21

Aquest és un espai d’informació d’activitats i notícies de temàtica mediambiental i relacionades amb l’Agenda 21. Aquest curs continuem amb la plantació i manteniment del nostre hort ecològic. Cada classe té un espai propi, per poder treballar. Amb les restes orgàniques vegetals del menjador fem el manteniment del compostador.

També continuem amb la recollida selectiva de plàstic i paper. Tots podem col·laborar en aquesta tasca. Què podeu fer? Molt fàcil, separar els embolcalls d’esmorzar de plàstic (bricks, bosses, pots de iogurt...) i llençar-los al contenidor que trobareu al pati o als passadissos de l’escola. El paper també es pot reciclar si el llenceu al contenidor corresponent que trobareu a la classe o al passadís, només heu de vigilar on llenceu les deixalles.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Hort

Tots hi col·laborem!