què fem?

Altres activitats

Cantània
Des de fa uns anys els de 5è participen a l'activitat de Cantània.
Cantània és una activitat amb diferents fases d'actuació: sessions de formació amb el professorat, treball del professorat a la seva aula i concerts finals interpretats per l'alumnat inscrit.
Cantània és un projecte musical que organtizen l’Auditori de Barcelona i el Departament d’Educació de la Generalitat. Aquest projecte és una cantata en que s’aprenen unes cançons amb moviments a l’uníson, cànon i a veus.
Es treballen durant el curs i finalment anem a l’Auditori on s’ajunten uns 700 nens de diferents escoles i fan un espectacle amb músics en directe.
Durant tot el curs escolar es treballa tant des de l'organització com des de l'escola. L'objectiu és organitzar un acte, a l’Auditori de Barcelona, per als alumnes que, per les característiques globals pensades exclusivament per a ells, per la qualitat i per la implicació personal i col•lectiva en l'acte, es converteixi en una vivència musical important i inoblidable per a tots.

La Cantata del curs 2017-2018 porta com a títol: “Partícules”.

Aquest any amb la Cantata Partícules assistim a l’origen i evolució de l’Univers. Ara fa uns tretze mil vuit cents milions d'anys hi va haver una gran explosió: un magma ben espès que de cop s’espandeix. És l’origen del món; tot és calent i roent. Una mena de sopa caòtica i incandescent…

Lluís Vidal, composició
Sergi Belbel, text
Ignasi Tomàs i Marta Gil, direcció escènica