alumnes
educació infantil |  cicle inicial |  cicle mitjà |  cicle superior

Educació Infantil

P-3: Els cargols
Fa dos dies encara érem nadons... i ara ja estem a l’escola! Som els més petits, els cargols, però els més il•lusionats per començar aquest nou viatge.
Els primers dies són una mica difícils i per això plorem però aviat ens adaptem, coneixem les mestres, fem nous amics i comencem a participar de la nova vida a l’escola.
Cada dia és diferent: observem,experimentem, construïm, pensem, pintem, cantem, saltem, dibuixem, escoltem... i sobretot juguem.

Ens agrada molt jugar a la cuineta, al sorral, amb els cotxes, mirar contes i compartir estones amb els nous amics.
Els dies van passant i nosaltres ens anem fent grans, sense perdre les il•lusions i les ganes d’aprendre amb les que vam començar.

P-4: Els conills
Ja hem crescut i anem a P-4 a la classe dels conills. Comencem a descobrir una classe nova, però tots ens coneixem de P-3, de la classe dels cargols i parlem molt contents amb els nostres amics i amigues.
Observem, amb curiositat tot el que hi ha: jocs, lletres, la cuineta, els cavallets per pintar, els números, els ordinadors, els contes...

Poc a poc, ens fem nostre aquest espai i tot recordant el que vam aprendre el curs passat ens disposem a seguir el camí d’anar creixent, d’aprendre a ser nosaltres mateixos i disfrutar amb els nostres amics sense enfadar-nos gaire, de jugar amb jocs més difícils que ens ajuden a pensar, números que ens ajudaren a comptar i lletres que començarem a llegir i a escriure com els nens i nenes grans.
Dia a dia anirem aprenent i tots junts creixent.

P-5: Els dofins
Els nens/es de P-5 som els més grans del Parvulari i la nostra classe es diu : “Els dofins”.
Tenim molta il•lusió per descobrir i aprendre moltes coses. Estem molt contents de començar a llegir i a escriure i per això ja tenim el nostre: “Primer llibre de lectura”, que el podem compartir amb la nostra família. Aquí fem treballs i experiments molt divertits de plàstica, matemàtiques… , que ens ajuden a aprendre més i millor i també tenim un hort que el cuidem entre els companys.
També ens agrada descobrir com som nosaltres i el nostre entorn. Sempre celebrem les festes tradicionals amb diferents activitats.
Tot això ens ajuda a créixer com a persones que volen aprendre cada dia una mica més.