alumnes

Cicle Superior

Els de 5è
Ja hem arribat al Cicle Superior i sabem que aquest any haurem de treballar molt més que els anys aneriors perquè ara estem al penúltim curs de Primària.
De vegades ens recordem de quan erem més petits, de quan feiem primer o tercer i, comparant amb el que fem ara, pensem que això d'estudiar, cada any que passa és més difícil.
Ens hem d'esforçar més, tenim més deures, però, per altra part estem aprenent coses noves a totes les àrees i això també ens agrada. De totes maneres la nostra hora preferida continua estant la de sortir al pati.

Els de 6è
Els de sisè són els més grans de l'escola i hem d'ajudar i donar exemple als més petits. Aquest curs, que és l'ultim a l'Aiguamarina, ens recordem molt sovint de quan van començar a venir... alguns portem aquí des de P3!!
Aquest any estem una mica nerviosos perquè sabem que és el nostre últim curs a l'escola, perquè sabem que l'any vinent tot serà nou a l'institut, perquè sabem que hi haurà companys als que no veurem cada dia, com ara.
Però també estem il·lusionats perquè comença una etapa nova a les nostres vides i esperem que ens vagi molt bé i que guardem tan bons records com els que tenim de l'Aiguamarina.