què fem?
Jocs Florals |  Jornades Culturals |  Concert de Nadal |  Sortides |  Revistes |  Festes |  Agenda 21 |  Altres activitats

Jocs Florals

A l’escola celebrem la Diada de Sant Jordi. Les classes d’educació infantil treballen la llegenda i fan una exposició amb manualitats diverses. Les classes de Primària participen en els Jocs Florals del Districte amb contes i poemes. Els alumnes de cicle inicial també fan un concurs de cal•ligrafia i els de cicle mitjà i cicle superior, de dictats.
Al pati es fa una exposició amb els treballs de totes les classes. Els alumnes porten a l’escola llibres llegits per ells, per muntar unes parades i fer-ne un intercanvi. Es lliuren premis als guanyadors de cada classe. És una festa oberta a les famílies.
La nostra escola participa en els Jocs florals de Nou Barris.

Roses, cavallers i princeses

La pancarta de P3