Comunitat d'aprenentatge

Escola Dr. Alberich i Casas

Subscripció a les Noticies

links Si vols rebre les noticies de l'escola per email fes clic aquí.
Si teniu cap problema, envieu un email a josepmaria.badia@gmail.com

El butlletí de l'escola

links Teniu el darrer butlletí digital de l'escola aquí !. Els butlletins vells (fins núm. 19) els podeu consultar a la web de l'escola

Els Blocs de l'escola

comunitatDe blocs en tenim de dos tipus. Els blocs de centre, que serveixen per informar a tota la comunitat de les noticies més rellevants i els blocs d'aula, que utilitzen els mestres per treballar amb els alumnes.

Ajudeu-nos

ajudeu-nosTant se val si ets pare/mare, mestre/a o castanyera!. Si saps de noticies que s’han produït o es produiran a l' escola, envia'ns-les a josepmaria.badia@gmail.com i les publicarem inmediatament. Ens interessa molt poder informar a tota la comunitat Alberica!

linksAltres links externs que des de l'escola considerem molt interessants.

• Edu 365: Portal del Departament d'Educació per a pares i alumnes.
  • .EDU: Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.
  • Servei de Menjador: Empresa responsable del servei de menjador de l'escola.

Benvinguts!!

Tota la Comunitat d’Aprenentatge de l'escola Dr. Alberich i Casas de Reus us dona la benvinguda i desitja que aquesta plana web, per un costat ajudi a saber qui som i com treballem a aquells i aquelles  que no ens coneixeu i per l’altra, i mica a mica, faciliti la relació i la comunicació amb tots els i les que ja formeu part de la nostra Comunitat.

La nostre escola té a Internet dos tipus de pàgines web. La web principal (que és on sou ara) conté la informació institucional de l'escola. Per altra banda, els blocs (que teniu lincats a la columna de la dreta) tenen les darreres noticies de la comunitat i per tant es renovaran constantment.

Menú del dia

Horaris de Visita

Direcció: Dilluns, dimarts, dijous, divendres de 9h a 10h
Cap d'estudis: A concretar.
Secretaria: De dilluns a dijous de 9h a 10h.
Mestres-tutors: Veure agenda dels vostres fill/es
AMiPA: De dilluns a divendres de 8:30 a 9:30 i de 16:30 a 17h.

Adreça: Cr. Cèlia Artiga s/n. 43205 Reus Tarragona. On?

Tlf. general: 977 332 362
Tlf. secretaria: 977 338 900