Comunitat d'aprenentatge

Escola Dr. Alberich i Casas

Subscripció a les Noticies

links Si vols rebre les noticies de l'escola per email fes clic aquí.
Si teniu cap problema, envieu un email a josepmaria.badia@gmail.com

El butlletí de l'escola

links Teniu el darrer butlletí digital de l'escola aquí !.

Els Blocs de l'escola

comunitatDe blocs en tenim de dos tipus. Els blocs de centre, que serveixen per informar a tota la comunitat de les noticies més rellevants i els blocs d'aula, que utilitzen els mestres per treballar amb els alumnes.

Ajudeu-nos

ajudeu-nosTant se val si ets pare/mare, mestre/a o castanyera!. Si saps de noticies que s’han produït o es produiran a l' escola, envia'ns-les a josepmaria.badia@gmail.com i les publicarem inmediatament. Ens interessa molt poder informar a tota la comunitat Alberica!

linksAltres links externs que des de l'escola considerem molt interessants.

• Edu 365: Portal del Departament d'Educació per a pares i alumnes.
  • .EDU: Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.
  • Servei de Menjador: Empresa responsable del servei de menjador de l'escola.

Benvinguts!!

Tota la Comunitat d’Aprenentatge de l'escola Dr. Alberich i Casas de Reus us dona la benvinguda i desitja que aquesta plana web, per un costat ajudi a saber qui som i com treballem a aquells i aquelles  que no ens coneixeu i per l’altra, i mica a mica, faciliti la relació i la comunicació amb tots els i les que ja formeu part de la nostra Comunitat.

La nostre escola té a Internet dos tipus de pàgines web. La web principal (que és on sou ara) conté la informació institucional de l'escola. Per altra banda, els blocs (que teniu lincats a la columna de la dreta) tenen les darreres noticies de la comunitat i per tant es renovaran constantment.

Menú del dia

Adreça: Cr. Cèlia Artiga s/n
43205 Reus Tarragona. On?

Tlf. general: 977 332 362
Tlf. secretaria: 977 338 900
E-mail: e3005753@xtec.cat

Horaris de Visita

DIRECCIÓ: Dilluns, dimarts, dijous, divendres de 9h a 10h
CAP D'ESTUDIS: A concretar.
SECRETARIA: Dilluns, dimecres i dijous de 8,30 a 9 i els dimarts i divendres de 8,30 a 9,45
MESTRES / TUTORS: Veure agenda dels vostres fill/es
AMiPA: De dilluns a divendres de 8:30 a 9:30 i de 16:30 a 17h.