L'Escola

Qui som??

L'escola Dr. Alberich i Casas és un Centre públic d’Educació Infantil i Primària situat a la ciutat de Reus, al sud del Barri Immaculada.

Segons reflecteix el propi Projecte Educatiu del Centre, és una escola pública, catalana, mixta i coeducativa, aconfessional, democràtica, participativa, oberta, pluralista, integradora, activa, renovadora i arrelada al medi.

Comptem amb una plantilla de 31 mestres, 1 TEI i 2 auxiliars d’educació especial, a més del personal no docent que hi presta serveis. Tots els nivells estan desdoblats i el nombre d’alumnes per classe acostuma a ser de 25 alumnes, tot i que, en alguns casos, pot arribar a 27.

Estem dins del Pla Educatiu d’Entorn de la ciutat de Reus.

Sigueu tots benvinguts!!

Tota la Comunitat d’Aprenentatge de l'escola Dr. Alberich i Casas de Reus us dona la benvinguda i desitja que aquesta plana web, per un costat ajudi a saber qui som i com treballem a aquells i aquelles  que no ens coneixeu i per l’altra, i mica a mica, faciliti la relació i la comunicació amb tots els i les que ja formeu part de la nostra Comunitat.