L'escola Alexandre Galí ja fa anys que ha fet una aposta seriosa vers la utilització de les noves tecnologies a l'àmbit educatiu.

Al curs 2002-03 presentem per primera vegada un pla estratègic que té com a títol: "Pla estratègic per a la integració de les noves tecnologies al CEIP. Alexandre Galí".

A partir d'aquest punt hem anat seguint el camí marcat en aquest pla que contempla tant aspectes de formació del professorat com aspectes més tècnics que fan referència a equipaments, horaris, espais, etc.

Actualment, al curs 04-05, el professorat del centre ha realitzat dos cursos de formació en centre ( TIC1 i TIC2 ) i estem disposats a fer el següent pas, el més important : aplicar aquestes noves tecnologies d'una forma sistemàtica amb els nostres alumnes .