Festa de les flors 2015

Durant aquest curs escolar 2012-2013, l'AMPA va organitzar un concurs per escolllir un nou logo per l'escola amb la col·laboració de tots els i les mestres. El logo guanyador va ser el que ara lluïm al costat del nom.

Gràcies a tots els nens i les nenes que han participat en el concurs!

L'antic logo

El nou logo

Us presentem el material de la Xerrada que ens va fer el Cesc Notó, professor de secundària i que treballa la competència emocional, social i convivència.
Enllaç al web personal de Cesc Notó

Per contactar amb l'AMPA:

• I també estem al Facebook com a "Ampa Escola Anselm Clave"

CONEIX L'AMPA DE LA TEVA ESCOLA
 Què és l'AMPA?
 L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA) de l'Escola Anselm Clavé, és una entitat sense ànim de lucre que agrupa a totes les mares i pares de l'escola. L'AMPA és l'espai on tots nosaltres contribuïm amb la nostra participació en l'educació i benestar de les nostres filles i fills.
Totes i tots som l'AMPA.
L’ AMPA és el principal interlocutor de les famílies amb l’escola. Administrem i gestionem els diners de les quotes de l'AMPA i els invertim en activitats i materials que beneficien tots els alumnes de l'escola.
En els darrers anys hem fet moltes coses, però creiem que amb la vostra participació i col·laboració encara en podem fer moltes més.
Animeu-vos i col·laboreu!!!
 Com està organitzada?
Som un grup de mares i pares voluntaris, constituïts com a junta, formada per una presidenta, una vicepresidenta, una secretària, una tresorera i varis vocals, escollides en assemblea pels mateixos pares i mares.
Ens organitzem en comissions de treball amb propòsits específics:

• Comissió econòmica
  • Comissió SAM (Servei d'Acollida Matinal)
  • Comissió extraescolars
  • Comissió festes
  • Comissió llibres socialitzats
  • Consell escolar

Quines son les funcions del Ampa?

• Creem un espai que fa possible que pares i mares reflexionin i opinin sobre els funcionament quotidià de la escola i sobre els temes educatius que afecten als nostres fills/es.
  • Participem en la presa de decisions de l'escola mitjançant un representat de l'Ampa que assisteix al Consell Escolar, conjuntament amb altres representats de mares i pares escollits per totes les famílies del centre.
  • Prenem decisions en representació dels pares, per a millorar el funcionament intern de la Junta de l'Ampa o de les activitats que es realitzen.
  • Administrem i gestionem els diners que aporten el socis (actualment 15€ anuals per família). Gràcies a aquests, es fa possible organitzar les festes que hi ha durant l'any, sobre tot, la festa de fi de curs. També serveixen, per retornar els descomptes pels llibres que compreu per l'escola, obsequiar al socis amb un detall per Nadal i molt important, fer aportacions a la escola, en aquelles partides que no arriben amb el seu pressupost, fets que repercuteixen en la millora de la qualitat de l'ensenyament que reben els nostres fills i filles.

Quines activitats fem

Organitzem i col·laborem en el funcionament de les activitats que complementen la formació lectiva, les extraescolars i també col·laborem amb els mestres en l'organització d'alguna festa escolar.

SAM (Servei Acollida Matinal), és el canguratge que s'organitza per a les famílies sòcies de l'Ampa, que vulguin o necessitin deixar els seus fills i filles de 8h a 9h del matí a l'escola. És important recalcar que per a fer servir aquest servei, s'ha de pagar la quota de l'Ampa.

Ens agradaria
Que les famílies de l'escola, a través d'aquest informatiu, coneguin millor el funcionament de l'Ampa, per a poder col·laborar i opinar sobre el funcionament de l'escola. I que, en algun moment de tots els anys que els nostres fills/es estan a la escola, les famílies participin o formin part de la Junta del Ampa.
Que les famílies proposin noves activitats, que aportin iniciatives sobre qualsevol aspecte que afecti als seus fills/es.
Que surtin voluntaris per ajudar a l'Ampa a organitzar les festes anuals.
Que cada vegada hi hagi un millor ambient entre pares, mares, mestres, direcció, personal de l'escola i alumnes.
 Insistim que som mares i pares VOLUNTARIS, que compaginem la nostra feina personal amb les tasques de l'Ampa, que no cobrem per formar-hi part i que fem el que podem, el millor que sabem.
Som els que som, però quan més en siguem millor per tots/es.
AMPA ESCOLA ANSELM CLAVE (ampaclave@gmail.com)
Tel. 692.95.90.21