Un any més ens presentem a La Mostra de Treballs Audiovisuals, amb els diferents treballs que hem fet amb el Gimp 4 els nens i les nenes de 4t i 5è.

Els tallers d'informàtica

Ens presentem a La Mostra d'Audiovisuals amb diferents treballs realitzats pels nostres nens i nenes, alguns d'ells són fets durant aquest curs escolar i d'altres són del curs passat.
A L'ESCOLA

L'Altra Ràdio a l'escola és una iniciativa de Ràdio 4 conjuntament amb el Departament d'Educació.

L'objectiu d'aquest programa és obrir una finestra a les activitats radiofòniques que realitzen els centres en el Marc d'una ràdio pública d'abast nacional.

Emissió: dissabtes de 9 a 10 del matí i diumenges de 16 a 17 hores (repetició).Per escoltar el programa necessiteu el Real Player

Programació curs 2008/2009:

29 i 30 de novembre: CEIP Anselm Clavé, de Ripollet.

escolteu el programa

Amb els nens i les nenes de 6è que acaben aquest curs la Primària hem recollit fotos des que vam començar l'Educació Primària i s'han fet els seus vídeos personalitzats.

Què és la MARATÓ - RÀDIO?

És la primera marató de ràdio escolar col·laborativa de Catalunya per Internet feta des de les escoles, en directe i de forma col·laborativa.Del 12 al 17 de maig de 2008. Consisteix en sis dies de ràdio per Internet, 10 hores en directe des de diferents escoles.

Tots plegat celebrem el Dia mundial d’Internet amb aquesta emissió de ràdio col·lectiva.

On podem escoltar MARATÓ - RÀDIO en directe?

A partir del dia 12 i fins al dia 17 de maig podràs escoltar MARATÓ - RÀDIO en directe a la portada de la XTEC i XTECRÀDIO. Trobaràs la graella de programació col•laborativa a XTECRÀDIO.

Nosaltres està previst que emetem el DILLUNS DIA 12 DE MAIG DE 10'15 A 10'30.

NOSALTRES HI PARTICIPEM !!

ESCOLTE'NS

Amb els nens i les nenes de 5è participen amb poesies a l'En Vers que com cada any orgnitza l'Ajuntament i també presentem aquests treballs a La Mostra d'Audiovisuals 2008
EN VERS 2008

Tornem a participar a La Mostra de Produccions Audiovisuals, enguany ho fem en dues categories: FOTOGRAFIA I RÀDIO amb dos treballs, poesia i notícies

Els alumnes de 4t, 5è i 6è estem preparant les nostres webs dins del Programa d'Innovació Educativa ECA. Ja podeu veure les primeres que hem acabat.

Hem sortit a Ràdio 4, tot explicant els treballs de ràdio i poesia que vam fer el curs passat amb els alumnes de 6è.

Amb els nostres alumnes de Cicle Superior ens hem apuntat al concurs que organitza el programa DIGUES COM de l'emissora de ràdio COM.RÀDIO.

Aquest programa presenta diversos treballs de ràdio que han fet les escoles.

Enguany participem amb gravacions de so fetes amb els alumnes de 6è i sobre diferents poesies d'animals que han escrit ells mateixos

Un any més participem a la La Mostra d'Audiovisuals 2007 que s'organitza amb el treball de tractament d'imatge fet amb els nens i nenes de 4t i 5è.

Les millors fotos de natura que hem fet a les excursions.

Els nens i les nenes de P-5 hem estat treballant les ombres, per fer-ho hem sortit al pati aprofitant que feia sol.

Des d'aquí podeu enllaçar als webs dels nostres ex-alumnes

La productora de vídeos del Clavé us presenta les seves creacions, en trobareu més a Colònies i Festes de Nadal.

La Tardor

La conquesta de la flor